Matsib0y Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Sier han "ja, hade ja!" eller "ja, hade jan" i denne reklamen? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg hører "ja" For å utbrodere så går jo hele reklamen ut på at den voksne blir tatt og satt på plass. Derfor er "Nils" veldig forsiktig og usikker i sin fremtreden. "ehh, ja, hadet ja" er mer usikkert enn bare "hadet!". Og av en eller annen grunn ser jeg ikke for meg at ungen heter Jan. 3 "gode" argumenter. Lenke til kommentar
Matsib0y Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Nei, altså vi som diskuterer dette har allerede fått avklart at i manus så står det "ja, hade ja" men, vi diskuterer hva han sier, ikke hva som står i manus. Fordi jeg mener det kan være en diksjons feil her. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg tror ikke skuespilleren ytrer "Jan" hvis det står i "Ja" i manus, da hadde de tatt scenen på nytt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg hører også Jan. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg hører ikke "Ja, hadet, Jan". Jeg hører "Ja, hadejaaa...". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg den eneste som hater denne reklamen på alt på jord? Vet ikke hvorfår tho.. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Dumme foreldre som skal være så politisk korrekte at de skal melde barna sine inn i interesseorganisasjoner uten at barna egentlig vet noe om det de blir medlem i. Endret 25. september 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg hører også Jan. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tydelig N på slutten. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Lang og tydelig N på slutten der ja. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Who cares hva han sier, dette er en irriterende reklame. Død over de som har laget den. EDIT: Det finnes faktisk en annen fra dem som er mye mer irriterende, den med bilen og motorn. Fytte... Endret 26. september 2009 av WarpX Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Han sier faktisk Jan. Jeg hørte det mange ganger på Youtube, satt der og klikka for å høre ekstra godt etter. På slutten, så sier han, "Ja, hadet, ja". A-en blir dratt ut, MEN, det kommer en nasal lyd etter denne a-en, altså en n-lyd. Altså, han sier "Jan". Kommer sikkert av "Ha det, Nils" -> "Ha det, Jan". edit: Forøvrig er jeg en av de som ser lite på TV, og har ikke sett denne før før nå Endret 26. september 2009 av MRN Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg hører "Hade da Nils" -> "Jaeh, hade ja" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå