Gå til innhold

Problem med usb disker+cd-rom

Anbefalte innlegg

Jeg har to problemer med PCen som "hemmer!!" min hverdag! Den vil ikke ta usb disker. Har prøvd to forskjellige, creative nomad muvo + en annen som jeg ikke husker navnet på. Begge disse fungerer helt normalt på andre PCer. Det merkelige er at musen går helt fint på usb, det samme gjelder digitalt kamera(merkelig med tanke på at kamera også kommer opp som en egen bokstav, altså et lagringsmedium)... Kanskje jeg skulle prøvd å avinstallere driveren til kameraet? Det virker altså som det er kun disker den ikke vil ha... Dette er vanvittig irriterende da jeg bruker muvoen mellom min PC og skolen. Jeg bruker win xp. Mulig jeg kan legge til drivere ved hjelp av xp CDen??

CD brenneren min er heller ikke helt frisk for tiden... Den kom seg litt etter at jeg koblet av slave enheten men det gamle problemet dukker likevel opp innimellom... F.eks når den skulle lage en image fil for å kopiere en audio CD. CDen spinner for fullt og fremgangen er vanvittig treg!

Noen som har en løsning på disse VANVITTIG IRRITERENDE problemene?!

Lurer på om jeg skal prøve å oppdatere bios... Men det virker litt skummelt, har aldri gjort det før...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...