Pysj Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Billigoperatøren vokser dobbelt så fort som Chess gjorde i sin begynnelse, sier gründer Idar Vollvik. Les mer Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vollvik er en kløpper på markedsføring, han klarer å få mye oppmerksomhet, men konkurransen i mobilmarkedet er så mye hardere nå enn da han startet chess, tror Ludo kommer til å slite mye mer med å tjene penger. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Inntil Ludo er klart best på pris så styrer jeg langt unna. Vollvik er ikke en type jeg er interessert i å sponse med noe som helst inntil produktet hans er best med god margin. Jeg har også mine tvil om langsiktigheten i planene deres, da jeg tror han er inne i det bare for å betale gjelden sin og selge seg ut med millioner på bok. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tviler på at ludo kommer til å gjøre det så bra, chess kom inn som ett friskt pust som første lavprisleverandør. Mens nå er vi overmette på lavprisleverandører, og samtidig skiller ludo seg ikke noe i særlig grad fra sine konkurrenter. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 bortsett fra at de er en lavpris leverandør i telenor sitt nett, og de er det ikke så mange av Det var foresten relevant fordi telenor har mye bedre dekning enn netcom =) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det var foresten relevant fordi telenor har mye bedre dekning enn netcom =) Og dette er igjen relevant, kun når man bor på et gudsforlatt sted Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Og dette er igjen relevant, kun når man bor på et gudsforlatt sted Man er jo ikke alltid der man bor da... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Mens nå er vi overmette på lavprisleverandører [...] Prisen kan aldri bli lav nok. Jeg ser det sånn at lavprisleverandørene i dag har normale priser, mens f.eks. Telehor og Netcum har grådig høye priser. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Konseptet til Ludo virker bra, men jeg stoler ikke på Idar. Alt går bra i en periode. Visste dere f.eks at han var dagligleder eller eier av en Peppes Pizza restaurant, etter han tok over der var ble det fort negative resultater. Hadde Idar holdt seg unna Ludo, eller hvis han selger seg ut av Ludo en gang, skal jeg kanskje vurdere det Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Konseptet til Ludo virker bra, men jeg stoler ikke på Idar. Alt går bra i en periode. Visste dere f.eks at han var dagligleder eller eier av en Peppes Pizza restaurant, etter han tok over der var ble det fort negative resultater. Hadde Idar holdt seg unna Ludo, eller hvis han selger seg ut av Ludo en gang, skal jeg kanskje vurdere det ja du sier noe der. er vel flaks at han tjente 1 milliard på Chess. må si at det var et forferdelig dårlig resultat Endret 27. september 2009 av MallRaT Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Chess er nok det eneste han har gjort det bra med også da, muligens Ludo nå, hvem vet. Ellers har jeg bare hørt og lest hvor dårlig innen finans han er. Vi får satse på at det går bra for han denne gangen slik som ved Chess, også får vi håpe vi slipper å se han i media Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Mens nå er vi overmette på lavprisleverandører [...] Prisen kan aldri bli lav nok. Jeg ser det sånn at lavprisleverandørene i dag har normale priser, mens f.eks. Telehor og Netcum har grådig høye priser. Helt enig, men det må også være sunn konkurranse. Har jo vært flere konkurser i det siste og i lengden kan det ikke være sånn. Da ender det med at kun de store selskapene sitter igjen og prisene igjen begynner å gå opp. Bare se på kveld og helge surfinga som nå telenor og netcom har valgt å sette opp prisen. Ingen andre teleoperatører som tilbyr lignende abb. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Konseptet til Ludo virker bra, men jeg stoler ikke på Idar. Alt går bra i en periode. Visste dere f.eks at han var dagligleder eller eier av en Peppes Pizza restaurant, etter han tok over der var ble det fort negative resultater. Hadde Idar holdt seg unna Ludo, eller hvis han selger seg ut av Ludo en gang, skal jeg kanskje vurdere det ja du sier noe der. er vel flaks at han tjente 1 milliard på Chess. må si at det var et forferdelig dårlig resultat Ja, jeg tror nok at var litt flaks. Det tok vel ikke mer en noen få år før han hadde klart å rote bort alt. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det var foresten relevant fordi telenor har mye bedre dekning enn netcom =) Interessant at enkelte faktisk påstår dette fortsatt ettersom Telenor selv ikke har dokumentasjon på at de har bedre dekning en NetCom..... Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det er noe de fleste vet, og som de fleste tester bekrefter. F.eks Mobiltbredbånd tester...Så det er ikke noe å diskutere. Er bra at Ludo får etablert seg som ett friskt pust i bakken, som kan presse Tele2 litt. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Så det er ikke noe å diskutere. Om du ikke er villig til å diskutere bør du holde dine meninger for deg selv! Så når Telenor ikke lenger får lov til å bruke best på dekning i sin markedsføring så mener du å sitte på dukumentasjon som er bra nok til at Telenor Mobil kan gjenninføre denne påstanden? Det synes jeg er sterkt. Litt dumt at du ikke har solgt denne informasjonen til Telenor da de sikkert hadde betalt godt for den :-O Tror kanskje du ser deg litt blind på gamle fordommer. At det er lokale variasjoner er riktig og vil alltid være riktig. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg uttaler meg utifra uavhengige reelle TESTER, der Telenor vinner. Grunnen til at de ikke får markedsføre seg som "best dekning" er pga det vil finnes enkelte steder der Netcom har best dekning. Men jevnt over HAR Telenor best dekning, det er noe de aller fleste vet og har erfart. Se Mobilt Bredbånd tester, det er entydig Telenor som går av med seier framfor Netcom. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg uttaler meg utifra uavhengige reelle TESTER, der Telenor vinner. Grunnen til at de ikke får markedsføre seg som "best dekning" er pga det vil finnes enkelte steder der Netcom har best dekning. Men jevnt over HAR Telenor best dekning, det er noe de aller fleste vet og har erfart. Se Mobilt Bredbånd tester, det er entydig Telenor som går av med seier framfor Netcom. Gidder du å poste noen linker til disse testene eller? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg uttaler meg utifra uavhengige reelle TESTER, der Telenor vinner. Grunnen til at de ikke får markedsføre seg som "best dekning" er pga det vil finnes enkelte steder der Netcom har best dekning. Men jevnt over HAR Telenor best dekning, det er noe de aller fleste vet og har erfart. Se Mobilt Bredbånd tester, det er entydig Telenor som går av med seier framfor Netcom. Gidder du å poste noen linker til disse testene eller? http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...igh_666484a.pdf http://www.dn.no/dagensit/mobil/article1243834.ece http://www.dagensit.no/mobil/article1537844.ece?jgo=c1_re_ F.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg