nubbdal Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har knust glasset på min Iphone. Trenger anbefalinger om hvem som skifter det billig og raskt.... Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvis du bor i bergen kan jeg sikkert skifte den for deg Lenke til kommentar
nubbdal Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Takker for tilbudet men blir verre da jeg bor midt i landet (N- Trøndelag) Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Takker for tilbudet men blir verre da jeg bor midt i landet (N- Trøndelag) Du kan jo prøve å fikse det selv http://nrkbeta.no/2009/09/18/du-skal-ikke-...r-knust-iphone/ Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) dripod.no Men han er i Oslo Edit: Du kan jo sende til han i posten Endret 8. oktober 2009 av Hoffah Lenke til kommentar
twee Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei, Er det noen i Bergen som skifter glass på iPhone? Ser bare folk i Oslo, Stavanger etc, men må jo være noen som kan gjøre det her så jeg slipper å sende inn telefonen. Zitrix nevnte at du kan skifte? Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 oø høm...gammel tråd, men OT Jeg har skiftet FLERE slike skjermer.. har ansvaret for 2 Iphoner og de knuses ofte nokk... Men det er veldig lett å skifte selv, bare se på youtube å skru samtidlig? Og bestill skjerm på Dealextreme.com drit billig og gratis frakt, bestilte nettopp LCD skjerm og Touch skjerm til 3GS og byttet gikk som en drøm etter på Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i bakdeksel til iphone 4? Klarte å knuse det. Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Dealextreme Fortsatt iPhone 4 bakdeksel Endret 1. juni 2011 av noobeknife Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) 0.o Stiv pris Muligens? Kjapt finn søk! iPhone 4 glass EDIT: VELDIG STIV PRIS Endret 1. juni 2011 av noobeknife Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 0.o Stiv pris Muligens? Kjapt finn søk! iPhone 4 glass EDIT: VELDIG STIV PRIS Takk Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 0.o Stiv pris Muligens? Kjapt finn søk! iPhone 4 glass EDIT: VELDIG STIV PRIS Takk Np Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fikk min fikset hos iphonegutta.no. Fant ut at de var billigst pluss at de var mye raskere enn andre jeg har vært borti. Anbefales! Men holder til på østlandet da, så da må du eventuelt sende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå