Gå til innhold

Ordntlig sort skin!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finn et selv, og post en link her. Vanskelig for oss eller driftsavdelingen å si hva du synes er "skikklig pent"... :)

Husk dog at forumet har mange spesialtilpasninger og funksjoner, så det er litt jobb å tilpasse et nytt skin. Og nå er det ikke sikkert at nye skins er den jobben vi bør bruke mest ressurser på, men kanskje brukerne kunne gjøre det meste av jobben på dugnad?

Geir :)

Lenke til kommentar

Uten kunder hadde ikke bilforretningene vært noe heller. Allikevel skjønner jeg at når jeg kommer inn i butikken så er det min jobb å fortelle selgeren hva slags bil jeg er på jakt etter...

Det har ikke noe med latskap å gjøre. Vi er bare ikke synske... :)

Jeg kan selvsagt finne et bedre skin, men det blir nødvendigvis ett som jeg synes er bedre, og det betyr ikke at du er enig...

Lenke til kommentar

Forresten så er det en liten ting jeg har fortalt om tidligere vedrørende det sorte skinet. Dere har glemt å fjerne muligheten for å legge inn emnebeskrivelse. Jeg har forsått det slik at dette ikke skal være tilgjengelig for vanlige brukere grunnet at den ikke er søkbar. Fjern denne muligheten for å få ting litt mer konsekvent.

Lenke til kommentar
Altså... man må jo være omtrent blind for å ikke se at dette skinnet suger :(

Tja, om du spør meg så er det tilfelle med de fleste sorte skin. Nettopp derfor er det kanskje ikke noen god idé å la meg finne et bedre skin.

Ikke spør meg hvorfor det er slik, men jeg har tilgode å lage en webside med sort bakgrunn. Kanskje jeg skal prøve en dag, om jeg finner den rette kunden...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...