sultanIverigste Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Den... Pro sorte skinnet som finnes på forumet er for jævli Kan ikke dere finne et skikkelig pent sort skin? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Finn et selv, og post en link her. Vanskelig for oss eller driftsavdelingen å si hva du synes er "skikklig pent"... Husk dog at forumet har mange spesialtilpasninger og funksjoner, så det er litt jobb å tilpasse et nytt skin. Og nå er det ikke sikkert at nye skins er den jobben vi bør bruke mest ressurser på, men kanskje brukerne kunne gjøre det meste av jobben på dugnad? Geir Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Og nå er det ikke sikkert at nye skins er den jobben vi bør bruke mest ressurser på, men kanskje brukerne kunne gjøre det meste av jobben på dugnad? Geir Har jeg sagt i lang tid men da må initiativet kommet ovenifra (drift/dere) og gjerne i form av en konkurranse.. Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Uten oss brukere er ikke forumet her vært mye. Klassisk når forum/sider blir svære så blir dere drit late. Skjer ikke akkurat stort på forumet, dere må jo være en av de lateste webutviklerne, eller de mest ineffektive på jorda. Fin meg et bedre skin, takk! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Uten kunder hadde ikke bilforretningene vært noe heller. Allikevel skjønner jeg at når jeg kommer inn i butikken så er det min jobb å fortelle selgeren hva slags bil jeg er på jakt etter... Det har ikke noe med latskap å gjøre. Vi er bare ikke synske... Jeg kan selvsagt finne et bedre skin, men det blir nødvendigvis ett som jeg synes er bedre, og det betyr ikke at du er enig... Geir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Forresten så er det en liten ting jeg har fortalt om tidligere vedrørende det sorte skinet. Dere har glemt å fjerne muligheten for å legge inn emnebeskrivelse. Jeg har forsått det slik at dette ikke skal være tilgjengelig for vanlige brukere grunnet at den ikke er søkbar. Fjern denne muligheten for å få ting litt mer konsekvent. Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Altså... man må jo være omtrent blind for å ikke se at dette skinnet suger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hadde dere vært mer frampå så hadde dere ikke mistet TSP til gamer.no som kunne ha sittet og fiklet med skins og gudene vet hva annet.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Altså... man må jo være omtrent blind for å ikke se at dette skinnet suger Tja, om du spør meg så er det tilfelle med de fleste sorte skin. Nettopp derfor er det kanskje ikke noen god idé å la meg finne et bedre skin. Ikke spør meg hvorfor det er slik, men jeg har tilgode å lage en webside med sort bakgrunn. Kanskje jeg skal prøve en dag, om jeg finner den rette kunden... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg