Gå til innhold

Jakten på en lommebok (eller Den store lommebok-tråden, om noen gidder)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Lommeboka mi falt fra hverandre sist jeg var på ferie, så jeg måtte gå til hasteinnkjøp av en ny på en romersk cornershop. Etter nå å ha brukt den i snart et år er jeg lei, mye fordi den er av rimelig dårlig kvalitet. Klumpete, tykk, for få kortlommer, hardt, glatt og ekkelt skinn... etc.

 

Lommeboka jeg er på jakt etter har følgende egenskaper:

- Helst svart skinn

- Tynn

- Plass til 8-10 plastkort (sertifikat, betalingskort, et par-tre kredittkort, noen reiseforsikringsbevis, OBOS-kort, medlemskort hos Rent-A-Wreck, weeeee)

- Solid

- Pen

- Trenger ikke ha all verden med plass til mynter og sedler

 

Prisklasse vet jeg ikke. Har ikke oversikt. Syns i utgangspunktet det er teit å betale flere tusen, men om det er love at first sight så kanskje. Merke betyr lite, kult om det er noe litt ukjent som ikke alle andre har, men som er av god kvalitet og anerkjent i "de rette kretser", slikt liker jeg :tease:

 

Alternative løsninger kan også vurderes, men jeg har ikke sansen for disse ekle boksene som kalles kortholdere, som ligger og slenger i lomma eller noe sånt. Også skeptisk til seddelklips og myntpunger.

 

Noen som har tips til hva jeg bør kjøpe, eller hvilken forretning jeg bør stikke innom? Jeg bor i Oslo.

 

Lommeboker.com har veldig gode lommebøker i klassisk svart for det meste. Du kan selv designe gravering direkte i nettleseren. Anbefalt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...