Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greier ikke å komme over X'n.....


Gjest tja...

Anbefalte innlegg

Sikkert som mange andre sliter jeg helt sykt å komme over X'n min.

Det har seg slik at det ble slutt for 7-8mnd siden, da hadde vi vært sammen i ganske nøyaktig 9mnd, og hadde begynt å planlegge å flytte sammen og greier til sommeren da hun var ferdig på skolen. Men så taklet ikke hun å bo 2-3 timer unna hverandre fram til sommeren (var i lag 6mnd før jeg måtte flytte pågrunn av jobb)

Ting var kjempe bra og da jeg fra før av har hatt problemer med å greie å bli forelsket og få slike følelser. Var dette så utrolig godt, da jeg aldri hadde vært sammen med noen før etter jeg fylte 20.

 

Men etter det ble slutt har jeg i grunn gått å iritert meg litt da jeg i vertfall begynte å få veldig stærke følelser for henne, slik at det ikke var noe morro å reise når jeg var på besøk, eller for den del dra på jobb når hu besøkte meg (hver helg og fri vi hadde muligheten til å bruke) Jeg elsket å finne på ting sammen med henne. Hun er det eneste jeg brydde meg om, og kunne ofret det meste for henne. Etter hvert fortalte hun også at hun hadde slike følelser for meg. Men så endte det med at det ble slutt sånn plutslig over natta ;S

 

Når har det seg slik at hun alerede årnet seg ny type før sommeren og jeg er fremdeles sjalu, iritert og stor forelsket i henne, og hun er det eneste jeg tenker på....

Jeg greier ikke å få henne ut av hode, og følelsene nå er enda sterkere enn før (føles vertfall slik)

Selv om jeg knapt nok har snakket med henne siden det ble slutt...

 

Lurer på om noen her inne har noen gode forslag da jeg snart ikke vet hva jeg skal gjøre ;(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke en lett situasjon du er i, og jeg kjenner meg godt igjen. Det tok meg litt over et år å komme skikkelig over eksen min da det ble slutt, men det eneste jeg kan love deg er at det kommer til å gå over. Det er kun spørsmål om tid. :)

 

Eneste rådene jeg kan gi deg for å få speedet opp denne prosessen, er å aldri ta deg selv i å sitte stille og tenke. Alltid ha noe på kalendern, og alltid ha noe å gjøre.

Finn på ting med venner, ta deg en god fest, finn en ny hobby, begynn å tren osv.

Hver eneste gang du blir sittende stille og tenke, vil disse tankene stoppe opp prosessen med å komme deg videre.

 

Ved også å alltid ha noe å gjøre, vil du bruke mer energi, og bli mer sliten. Noe som også vil løse søvnproblemene du helt sikkert har. :)

 

Se opp og frem, og ikke heng igjen i fortiden, så vil du fort se at ting går så mye bedre.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Det har vell egentlig ent opp med at jeg jobber døgne rundt, er det ikke mer å gjøre på jobben, drar jeg hjem skrur bil osv...

Men det hjelper ikke.

Det med å være sammen med venner og feste er vell kanskje noe jeg skulle ha gjort mer, men dessverre ikke muligheten til. Da jeg måtte flytte pågrunn av jobben, bor jeg ett sted der jeg ikke kjenner noen. Og da litt langt å reise 2 timer for å være sammen med de få vennen jeg har.

 

Nattesøvnen har bare blitt værre og værre.

Har begynt å fått mareritt og sover ikke godt i det heletatt. Noe som fører til at jeg kan være trøtt selv om jeg har "sovet" i 10 timer....

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du går gjennom en jævlig periode.

Du må nesten bare tvinge deg til å drite i henne, tenke på negative sider av henne, prøve godt å glemme henne - men ikke prøv for hardt, for da ender du bare opp med å tenke på henne.

 

Hun er ingen gudinne.

Det finnes flere fisker i havet.

 

Og ja, det med de følelsene som en har når alt klaffer er veldig gode. Hvorfor ikke prøve på nytt?

 

For meg høres det ut som at hun ikke gadd pga. avstandsforhold så var det vel kanskje heller ikke så veldig mye å satse på?

 

Lykke til! Jeg vet du klarer det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...