Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

TMS Motard 50cc 2009

Durochris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann

Har tenkt å kjøpe moped. Har sett litt på TMS Motard 50cc 2009 (TMS Motard 50cc 2009), den er veldig billig og innmari tøff!

Er det noen som har erfaringer og har kjørt 09 modellen?

Har hørt litt at det detter fra hverandre uten grunn osv.. men er det tilfellet på 09 modellen?

-Durochris

Ikke kjøp! Jeg eier en TMS 09, Det er bare skruing å helvette med denne mopeden! Den suger!

Jeg tenkte akkurat det samme som deg når jeg kjøpte denne mopeden, Billig kinaskrap!

Lenke til kommentar
jeg har yamaha dt50x supermotard, er fornøyd med den. klarer sikkert å finne en brukt til 15k vis du er heldig. kjøpte min ny for 30k :p

hehe, ja. en kamerat kjøpe dt50x for noen dager siden og den er rå! men litt for dyr.

Har ikke veldig peiling på moped og slikt. Noen som kan finne noe greie brukte til meg :D

Har sett en del på Derbi Senda, hvordan er den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Tja, ikke hatt noe problemer med min derbi. En derbi senda xrace brukt (05modell kanskje) går for typ 15k på finn. Veldig bra moped, og mange brukt-deler + trimdeler blir solgt til de.

Hadde de hatt kjente feil/ulemper med mopedene, hadde de nok ikke vært så store. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Tja, ikke hatt noe problemer med min derbi. En derbi senda xrace brukt (05modell kanskje) går for typ 15k på finn. Veldig bra moped, og mange brukt-deler + trimdeler blir solgt til de.

Hadde de hatt kjente feil/ulemper med mopedene, hadde de nok ikke vært så store. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd.

de har kjente feil med el nettet :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hehe, jaok, ikke store nok til at mopeden ikke blir kjøpt ihvertfall. Skal nok få fiksa det om det skjer noe. Men til trådstarter: Ville ikke kjøpt den, nei. Bare hørt dårlig om den.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...