Durochris Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Heisann Har tenkt å kjøpe moped. Har sett litt på TMS Motard 50cc 2009 (TMS Motard 50cc 2009), den er veldig billig og innmari tøff! Er det noen som har erfaringer og har kjørt 09 modellen? Har hørt litt at det detter fra hverandre uten grunn osv.. men er det tilfellet på 09 modellen? -Durochris Lenke til kommentar
RizoR Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Heisann Har tenkt å kjøpe moped. Har sett litt på TMS Motard 50cc 2009 (TMS Motard 50cc 2009), den er veldig billig og innmari tøff! Er det noen som har erfaringer og har kjørt 09 modellen? Har hørt litt at det detter fra hverandre uten grunn osv.. men er det tilfellet på 09 modellen? -Durochris Ikke kjøp! Jeg eier en TMS 09, Det er bare skruing å helvette med denne mopeden! Den suger! Jeg tenkte akkurat det samme som deg når jeg kjøpte denne mopeden, Billig kinaskrap! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 er noe dritt det der. vis du tenker deg om så er det litt rart hvordan dem skal klare å produsere en moped til HALVE PRISEN av en annen med like bra kvalitet. det sier seg selv for meg værtfall at det er umulig. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) jaok, men vet dere om noe lignde til nesten samme pris, brukt altså? Skal ha motard. "crosser med racing hjul" Yamaha DT50 ? Derbi? Endret 25. september 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 jeg har yamaha dt50x supermotard, er fornøyd med den. klarer sikkert å finne en brukt til 15k vis du er heldig. kjøpte min ny for 30k Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 jeg har yamaha dt50x supermotard, er fornøyd med den. klarer sikkert å finne en brukt til 15k vis du er heldig. kjøpte min ny for 30k hehe, ja. en kamerat kjøpe dt50x for noen dager siden og den er rå! men litt for dyr. Har ikke veldig peiling på moped og slikt. Noen som kan finne noe greie brukte til meg Har sett en del på Derbi Senda, hvordan er den? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 derbi er bra mopeder det, men dem sliter litt med el feil, men går helt fint for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tja, ikke hatt noe problemer med min derbi. En derbi senda xrace brukt (05modell kanskje) går for typ 15k på finn. Veldig bra moped, og mange brukt-deler + trimdeler blir solgt til de. Hadde de hatt kjente feil/ulemper med mopedene, hadde de nok ikke vært så store. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tja, ikke hatt noe problemer med min derbi. En derbi senda xrace brukt (05modell kanskje) går for typ 15k på finn. Veldig bra moped, og mange brukt-deler + trimdeler blir solgt til de. Hadde de hatt kjente feil/ulemper med mopedene, hadde de nok ikke vært så store. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd. de har kjente feil med el nettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hmm, har de? Aldrig hørt om? Min fungerer som en drøm ihvertfall :> Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) se eletriske problemer delen på MP så har du bare hatt din moped i noen måneder og da? Edit: er ikke noe voldsomme problemer med det, men litt mer en andre merker Endret 25. september 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hehe, jaok, ikke store nok til at mopeden ikke blir kjøpt ihvertfall. Skal nok få fiksa det om det skjer noe. Men til trådstarter: Ville ikke kjøpt den, nei. Bare hørt dårlig om den. Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ikke kjøp no kina dritt er mye bedre å gå for kjente merker som Derbi eller Yamaha. Er det motard du skal ha ville jeg anbefalt yamha dtx. Har den selv og er kjempefornøyd Lenke til kommentar
alehalse Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg fann noen so selger felgene til en slik en.... å jeg lurer på å sette de på min Yamaha DT 125, har det så mye å si om det er Kina-kopi da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå