LarsLarsLars Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har akkurat fått en ny asus Eee PC. Når den startet opp sto det dansk på språk osv. Men jeg skulle velge. Så jeg valgte norsk på språk og skrift osv. og trykket neste. Men nå er pc'en på dansk. Hvordan kan jeg få forandret på det til norsk??? Den lille spåk velgern nede på oppgavelinja (nede til høyre) er satt på NO (norsk). Og jeg har slettet dansk og engelsk språk der. Men windows er fortsatt i Dansk. Sinnsykt irriterende. Pc'en er jo kjøpt på komplett.no. Må jo for F... ha norsk windows når man får den!! Hjelp noen?? Hilsen Lars Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 "Den lille spåk velgern" er jo bare for å velge hvilken type tastatur man har. Ikke noe annet. Man kan antagelig ikke bytte språk på XP etter installasjon. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det er nok mogleg dei har gått på ein smell og gitt deg feil versjon. Skal ikkje sei for sikkert, men eg trur dessverre berre Windows XP inneheld eitt språk per CD. Windows Vista og 7 har jo t.d språkpakker ein berre kan laste ned. Du kan jo eventuelt prøve å innstalere på nytt, og eventuelt sende ein mail/ta ein telefon til komplett. Det kan godt vere ein glipp. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 fikk til svar at jeg måtte sende inn pc'en. slik at de kunne legge inn windows på nytt. Dvs alt jeg har lagret og gjort på pc'en slettes. Dritt opplegg. Kunne evt. gjøre det selv. men da må jeg kjøpe meg en usb cd rom for å bruke windows cd'en. Dårlig opplegg. Ingen som har noen lure løsninger som gjør at jeg slipper å slette / gjøre alt på nytt på pc'en ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå