Gå til innhold

Ny Asus Eee PC med Dansk Windows XP :(

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått en ny asus Eee PC. Når den startet opp sto det dansk på språk osv. Men jeg skulle velge. Så jeg valgte norsk på språk og skrift osv. og trykket neste. Men nå er pc'en på dansk. Hvordan kan jeg få forandret på det til norsk??? Den lille spåk velgern nede på oppgavelinja (nede til høyre) er satt på NO (norsk). Og jeg har slettet dansk og engelsk språk der. Men windows er fortsatt i Dansk. Sinnsykt irriterende. Pc'en er jo kjøpt på komplett.no. Må jo for F... ha norsk windows når man får den!! Hjelp noen??

Hilsen Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok mogleg dei har gått på ein smell og gitt deg feil versjon.

Skal ikkje sei for sikkert, men eg trur dessverre berre Windows XP inneheld eitt språk per CD. Windows Vista og 7 har jo t.d språkpakker ein berre kan laste ned.

Du kan jo eventuelt prøve å innstalere på nytt, og eventuelt sende ein mail/ta ein telefon til komplett. Det kan godt vere ein glipp.

Lenke til kommentar

fikk til svar at jeg måtte sende inn pc'en. slik at de kunne legge inn windows på nytt. Dvs alt jeg har lagret og gjort på pc'en slettes. Dritt opplegg. Kunne evt. gjøre det selv. men da må jeg kjøpe meg en usb cd rom for å bruke windows cd'en. Dårlig opplegg. Ingen som har noen lure løsninger som gjør at jeg slipper å slette / gjøre alt på nytt på pc'en ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...