Tmz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det normalt at jenter sier rett ut i public blandt andre venner at man bare er venner og ikke ville hatt sex med personen, dårlig forklart, men kom naturlig frem. Dette når kroppspråk, insiativ og ALT annet sier det stikk motsatte, spurt meg mange ganger om jeg vil sove over osv. Bare lurer på om det er vanlig, vi er ikke veldig godt kjent... Altså hun er positiv om alt annet og gir meg 90 % mer oppmerksomhet en alle andre "vennene" hennes. Hun sier ofte også at hun vil ha sex og sånn, men da fleiper hun somregel bare om det. Har kjent hverandre ganske lenge, men ikke så veldig godt, omtrent alt insiativ er fra hennes side, jeg har bare gitt positiv respons.. Jeg virker kanskje veldig treg eller noe, men hadde ikke vært i tvil her om hun ikke hadde kommet med dem enkelt kommentarene av og til. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Litt vanskelig å vite... Men mange jenter sier det slik for å unngå bitch-stempel og spørsmål. Endret 24. september 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fullt mulig at hun bare sørger for at andre ikke skal vite/mistenke noe. Du kan jo make a move og se. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 hørres bare sjenert ut. men så er hun litt mer direkte med deg for å hinte. vist hun sier det er bare på spøk blir det aldri flaut eller pinlig for henne om du skulle motatt tilbudet negativt. hun liker deg med mindre hun er sånn med alle. kjør på;D Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det er ganske vanlig å ikke fortelle sannheten. Å være helt ærlig kan volde skade på ens rykte, sosiale status, og så videre. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 JA, det er vanlig at jenter sier noe annet enn det de mener. Det er derfor man aldri skal spørre ei jente hva de leter etter i en gutt. Men som resten her tror, så tror jeg at hun kanskje bare sier dette for å slippe et stempel. Kroppspråket forteller så veldig mye mer enn det ordene som kommer ut av munnen hennes gjør. Så lenge hun ikke har sagt dette rett til deg når dere er alene, men kun når dere er sammen med andre skal du ta det med en klype salt. Men eneste måten å finne ut av dette på er å prøve deg frem. Det værste som kan skje er at du får en bekreftelse på det hun har fortalt alle andre, noe som ikke er så ille som man skulle tro. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Er det normalt at jenter sier rett ut i public blandt andre venner at man bare er venner og ikke ville hatt sex med personen, dårlig forklart, men kom naturlig frem. Dette når kroppspråk, insiativ og ALT annet sier det stikk motsatte, spurt meg mange ganger om jeg vil sove over osv. Bare lurer på om det er vanlig, vi er ikke veldig godt kjent... Altså hun er positiv om alt annet og gir meg 90 % mer oppmerksomhet en alle andre "vennene" hennes. Hun sier ofte også at hun vil ha sex og sånn, men da fleiper hun somregel bare om det. Har kjent hverandre ganske lenge, men ikke så veldig godt, omtrent alt insiativ er fra hennes side, jeg har bare gitt positiv respons.. Jeg virker kanskje veldig treg eller noe, men hadde ikke vært i tvil her om hun ikke hadde kommet med dem enkelt kommentarene av og til. Hehe, tror nok de gjør det ja. Har vært i akkurat samme situasjon så kan vel sia av erfaring at de ofte er slik Faktisk farlig lik situasjon! Men så tror jeg jeg må tilføye at når det skjedde med meg så vil jeg nok påstå å si at den personen var en luremus. Endret 25. september 2009 av Driven Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det at hun ikke vil ha sex med deg og ikke kommer til å ha sex med deg er to vidt forskjellige ting Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Jepp det er sikkert å vist Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jenter er ikke logiske. Det de sier er ikke logisk. Så ja, de sier noe annet enn det de mener ganske ofte. Lenke til kommentar
Vepse Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Absolutt. Var i en veldig lik situasjon for ikke alt for lenge siden. Hadde kjent henne en stund, alltid vært en liten spenning mellom oss. Hun spurte meg flere ganger over msn om å treffes for å ha sex osv, men slo aldri til, sånt er ikke helt min greie, blir litt kleint. Men så var vi på en hyttetur sammen, mengder alkohol ble kjøpt inn. Forhåpningene mine steg selvfølgelig, siden det ikke var lenge siden sist hun hadde spurt om å "finne på noe". Men da vi kom opp dit og en god del alkohol hadde blitt konsumert var hun mest opptatt av å sende meldinger med en annen kar hun egentlig ikke kjenner, og ignorerte meg så godt hun kunne (jeg er ikke spesielt påtrengende, ignorerte selv vanlig vennskapelige samtaler) Hadde igrunn et bra vennskap før turen, men nå driter jeg fullstendig i henne. NOEN jenter er litt uberegnelige, ikke forvent deg noe Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er det normalt at jenter sier rett ut i public blandt andre venner at man bare er venner og ikke ville hatt sex med personen, dårlig forklart, men kom naturlig frem. JA DET ER VANLIG! :-P Lenke til kommentar
Kinejs Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det kan nok stemme at hun sier dette og mener det stikk motsatte, ja. Hun kan ha løyet, men et alternativ er at hun evt. har skiftet mening. Om hun mener noe med "signalene" sine eller ikke, er vanskelig å vite. Har hun hatt sex før, er sjansene større for at det er det hun vil. Har hun ikke hatt sex før, kan det være en litt annen sak. Kanskje hun er..nysgjerrig, men ikke tør etc. etc. Det kan være så mye, men er du interessert i jenta, må du jo prøve og se hvor det hele leder hen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå