Sewero Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 D-link DI-624 er aksesspunktet og den har for dårlig dekning, gammel jeg vet, men det jeg har for hånden og fungerer flott på kabel og enkel å sette opp Eller er det bare noen innstillinger jeg kan endre på som øker dekningen? Sitter 4 meter i fra aksesspunktet nå og har 1 strekk på dekning. Takker på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Skulle nesten tro det var blitt noe feil med senderen på den routeren ettersom du har så dårlig signal på 4 meters avstand. Enten det, eller så er det noe interferens med andre routere i området. Har du prøvd å skifte trådløs-kanal på routeren? EDIT: Unnskyld, dette er ikke en router, men et accesspunkt ser jeg. Vel, det samme tipset gjelder for kanalbytte. Endret 25. september 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Noen spesiell kanal som man burde bytte til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå