Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan penis være knekt?

Gjest mann_20

Anbefalte innlegg

leste for litt siden at penis kan knekke og at den da blir bøyd i en viss retning. penisen min er bøyd nedover når den er eregert. som barn var jeg veldig glad i å onanere (på forskjellige måter). kan det være mulig at jeg har knekt penisen da, som er grunnen til at den bøyd nedover? den har vært sånn så langt jeg kan huske. har ikke hatt noen problemer under samleie (bortsett fra når vi prøvde bakfra, da ble det litt vanskelig). har også lest at hvis man ikke opererer så kan det føre til komplikasjoner senere. er forresten 20 år. hva skal jeg gjøre?

http://en.wikipedia.org/wiki/Penile_fracture

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Penis kan ikke knekke, den har ingen bein inni. Det som skjer er at man river over svamplegemet rundt urinrøret. dette forårsaker blodutredninger og store smerter, så det er nokså utenkelig at du har hatt det uten å vite om det.

Penis finnes i alle fasonger, og selv om du onanerte flere timer om dagen ville det neppe påvirke fasongen i betydlig grad.

Så lenge den virker og ikke gjør vondt ville jeg ikke bekymre meg.

Geir :)

Lenke til kommentar

det vil jeg tro ja, da en slik opplevelse vil gjøre mye mer skade enn å stikke en nål i penis, som i seg selv er en smertefull opplevelse.,,

Q. How will I know if my penis is broken?

A. You will know. The first thing you will hear is a snap. Then you will feel pain that you have never before felt. You may even experience blood. Although the penis is broken, it will not break off, according to Dr. Levine. Of all the cases of a broken penis, there is no single incidence of a penis breaking off.

http://www.associatedcontent.com/article/5...bilitating.html

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...