Gjest mann_20 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 leste for litt siden at penis kan knekke og at den da blir bøyd i en viss retning. penisen min er bøyd nedover når den er eregert. som barn var jeg veldig glad i å onanere (på forskjellige måter). kan det være mulig at jeg har knekt penisen da, som er grunnen til at den bøyd nedover? den har vært sånn så langt jeg kan huske. har ikke hatt noen problemer under samleie (bortsett fra når vi prøvde bakfra, da ble det litt vanskelig). har også lest at hvis man ikke opererer så kan det føre til komplikasjoner senere. er forresten 20 år. hva skal jeg gjøre? http://en.wikipedia.org/wiki/Penile_fracture Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Penis kan ikke knekke, den har ingen bein inni. Det som skjer er at man river over svamplegemet rundt urinrøret. dette forårsaker blodutredninger og store smerter, så det er nokså utenkelig at du har hatt det uten å vite om det. Penis finnes i alle fasonger, og selv om du onanerte flere timer om dagen ville det neppe påvirke fasongen i betydlig grad. Så lenge den virker og ikke gjør vondt ville jeg ikke bekymre meg. Geir Lenke til kommentar
Gjest mann_20 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 takk, det var betryggende å høre jeg hadde da altså garantert merka det hvis det skulle ha skjedd? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) det vil jeg tro ja, da en slik opplevelse vil gjøre mye mer skade enn å stikke en nål i penis, som i seg selv er en smertefull opplevelse.,, Q. How will I know if my penis is broken? A. You will know. The first thing you will hear is a snap. Then you will feel pain that you have never before felt. You may even experience blood. Although the penis is broken, it will not break off, according to Dr. Levine. Of all the cases of a broken penis, there is no single incidence of a penis breaking off. http://www.associatedcontent.com/article/5...bilitating.html Endret 25. september 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvis dette er noe som plager deg, finnes det muligheter for å "rette ut" penis ved kirurgi. Det skal ikke gå ut over fremtidig ereksjon. Det man gjør da er å fjerne svamplegeme på langsiden, for å kompensere. Følgelig vil penis bli litt mindre, men har man litt å gå på skal ikke det være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå