Gå til innhold

gamestop - innbytte av spill

raysv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser også ut som at dei priser spela ettersom kor gode dei er.

Sjølv nye spel som har vært dyre å kjøpe nye har ein lav andre gangs pris om dei er dårlige. Men det er kanskje litt vanskelig å seie om dette er fordi spela er dårlige eller det er fordi mange leverer tilbake spel som er dårlige slik at dei har mange brukte og dårlige spel på lager.

Lenke til kommentar

GameStop gir elendige priser for enkelte spill. Jeg skulle bytte inn en helt ny Battlefield Bad Company til Xbox 360 (spesialutgaven - i metallboks - uåpnet), og det kunne de gi meg 16,- kr for. Da jeg hørte på Game ville de gi meg 80,- kr for samme spillet.

Det endte med at jeg brukte spillet i en innbyttekampanje, og dermed fikk jeg effektivt 299,- kr for det.

Det kan nevnes at om jeg hadde hatt den vanlige Bad Company-utgaven som er i plastcover, hadde jeg fått 60,- kr hos GameStop...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

To eksempler:

Pokemon Ruby: 15 kr

Lord of The Rings Conquest: 45 kr

Du får ikke mye, og hvis du skal ha det i penger tar de 20% i moms. Men du kan også bytte med annet spill, eller få gavekort. Jeg solgte også min Nintendo DS Lite der for 500 kr. Men jeg liker veldig godt med GameStop at de har billige spill, du har muligheten til å kjøpe billigere (men brukte) spill, du kan selge spill/konsoller e.l på 1-2-3. Istedenfor å selge på finn, hvor det koster for frakt, + at du må vente lenger før du får det solgt.

Et eksempel på billige spill på GameStop: Gears of War 2 kosta 499 kr på Elkjøp, og på GameStop kosta det 299 kr, dette var på samme dag, så da kjøpte jeg på GameStop.

Gamestop gir veldig dårlige priser på spill fra f.eks. EA Games, siden de har spill som fort blir "gamle". F.eks. Fifa kommer ut hvert år med noen nye oppdateringer hvert år. Så da kjøper folk heller Fifa 09 fremfor Fifa 08

GameStop tar hensyn til dette nå! 2-3 år gamle fotballspill, ishockeyspill o.l kjøper de ikke, eller noe i den duren.

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...