raysv Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei, Noen som har byttet inn/solgt spill til gamestop/ebgames her før og kan si noe om hvor mye som er normalt å for relativt nye spill der? er det 30 kr eller er det 200? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 mener de har lister med fastpris på hvor mye de gir, samt at de også tar forhåndsregler om de har mange kopier av spillet Lenke til kommentar
raysv Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Ja det vil jeg nok tro. Men hvor mye ca snakker man om? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 veit ikke... spørs vel hvor populært spillet er Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gamle spill = 30 kr. Nye spill = rundt 200kr. Altså får du mer om du selger de på finn.no. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 hva er relativt nytt? Jeg fikk forøvrig 280 spenn for mitt the conduitspill.. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det spørs på hvor mye de har av spillet inne osv. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det ser også ut som at dei priser spela ettersom kor gode dei er. Sjølv nye spel som har vært dyre å kjøpe nye har ein lav andre gangs pris om dei er dårlige. Men det er kanskje litt vanskelig å seie om dette er fordi spela er dårlige eller det er fordi mange leverer tilbake spel som er dårlige slik at dei har mange brukte og dårlige spel på lager. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 GameStop gir elendige priser for enkelte spill. Jeg skulle bytte inn en helt ny Battlefield Bad Company til Xbox 360 (spesialutgaven - i metallboks - uåpnet), og det kunne de gi meg 16,- kr for. Da jeg hørte på Game ville de gi meg 80,- kr for samme spillet. Det endte med at jeg brukte spillet i en innbyttekampanje, og dermed fikk jeg effektivt 299,- kr for det. Det kan nevnes at om jeg hadde hatt den vanlige Bad Company-utgaven som er i plastcover, hadde jeg fått 60,- kr hos GameStop... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvorfor solgte du den ikke på finn? Kunne sikkert fått 500 kr for den. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tviler. Det var ikke noe mer spesielt enn at den var i metallcover og at man får tilgang på noen eksklusive multiplayer-ting... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det er ikke så rart du ikke fikk mer for det spillet da. Spillet er langt fra nytt og kan kjøpes for maks 200 kr på nettet (kanskje billigere). NÅr det er sagt, synes jeg 80 er mer fornuftig enn 16 da. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Åja, trodde det var når det nettopp hadde kommet ut siden det var uåpnet. Men hvis det var gammelt skjønner jeg det Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Joda, det er gammelt, men det er et spill det finnes få eksemplarer av i brukt-hyllene i Oslo, og det har fått veldig god kritikk, samt at dette er var snakk om en sjeldnere utgave enn den vanlige... Men men. Sånn er det. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Gamestop gir veldig dårlige priser på spill fra f.eks. EA Games, siden de har spill som fort blir "gamle". F.eks. Fifa kommer ut hvert år med noen nye oppdateringer hvert år. Så da kjøper folk heller Fifa 09 fremfor Fifa 08 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er ikke noe vits å drive å bytte inn mot penger. Benytt deg heller av innbyttekampanjene. Nå kan du jo bytte 2 spill og få hvilket som helst for 199. Eller forhåndsbestille og få for 1 kr. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) To eksempler: Pokemon Ruby: 15 kr Lord of The Rings Conquest: 45 kr Du får ikke mye, og hvis du skal ha det i penger tar de 20% i moms. Men du kan også bytte med annet spill, eller få gavekort. Jeg solgte også min Nintendo DS Lite der for 500 kr. Men jeg liker veldig godt med GameStop at de har billige spill, du har muligheten til å kjøpe billigere (men brukte) spill, du kan selge spill/konsoller e.l på 1-2-3. Istedenfor å selge på finn, hvor det koster for frakt, + at du må vente lenger før du får det solgt. Et eksempel på billige spill på GameStop: Gears of War 2 kosta 499 kr på Elkjøp, og på GameStop kosta det 299 kr, dette var på samme dag, så da kjøpte jeg på GameStop. ____________________________________________________________________________ Gamestop gir veldig dårlige priser på spill fra f.eks. EA Games, siden de har spill som fort blir "gamle". F.eks. Fifa kommer ut hvert år med noen nye oppdateringer hvert år. Så da kjøper folk heller Fifa 09 fremfor Fifa 08 GameStop tar hensyn til dette nå! 2-3 år gamle fotballspill, ishockeyspill o.l kjøper de ikke, eller noe i den duren. Endret 8. oktober 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 HVA!!!! 15kr for pokemon ruby!!! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 HVA!!!! 15kr for pokemon ruby!!! Ja, eller så var det 35 kr. Men er ganske så sikker på at det var 15 kr, ja. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 det er helt kvalmt! jeg betalte 150kr for en kopi av sapphire på gamestop for å bruke i combo med platinum på DS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå