blomstkraft Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 hey...... har nettopp installert bf2 på laptopen nå, men blir kicka av pb hele tiden.. Jeg har prøvd å oppdatere pb, men det hjelper ikke... "Corrupted file/memory [81159]" noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Off, samme drittet skjedde med meg. Kjøpte meg laptop med Vista og så funket ikke BF lenger. Jeg tror du trenger en versjon av punkbuster beregnet for Vista. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 http://lmgtfy.com/?q=Corrupted+file%2Fmemory+%5B81159%5D Off, samme drittet skjedde med meg. Kjøpte meg laptop med Vista og så funket ikke BF lenger. Jeg tror du trenger en versjon av punkbuster beregnet for Vista. Patch 1.5 funker veldig bra med Vista. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) kjører xp jeg da ;D formaterte maskinen for en god stund siden da jeg er en litt mer fan av xp enn vista EDIT:: OMG! ja, jeg bruker crack, ser ut til at det er det som er problemet det suger litt når jeg ikke har dvd-stasjon som fungerer,, får ikke kjørt spillet med iso i daemon tools heller ;p Endret 24. september 2009 av blomstkraft Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Du trenger ikke cd i den nyeste patchen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå