Gå til innhold

[Løst]noen som har lyst å gi meg en 48 timers xbox live gold trial?

Markelure

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
som topic sier. har ekstremt lyst å prøve ut forza 3, men har ikke xbox live gold så får ikke lastet det ned :( har ikke så veldig lyst å betale mye får å prøve kun et spill. har ikke kredit kort heller.

hadde vært så ekstemt takknemmelig om noen kunne gi meg det :D :D :D:love: :love: :love: :love:

Fint om du begrenser bruken din av smileys mannen :-)

Lenke til kommentar
som topic sier. har ekstremt lyst å prøve ut forza 3, men har ikke xbox live gold så får ikke lastet det ned :( har ikke så veldig lyst å betale mye får å prøve kun et spill. har ikke kredit kort heller.

hadde vært så ekstemt takknemmelig om noen kunne gi meg det :D :D :D:love: :love: :love: :love:

Jo flere smileys, jo større sjanse for positivt svar. Det vet da alle. :p :p :p :p

Lenke til kommentar

Jo flere smileys, jo større sjanse for positivt svar. Det vet da alle. :p :p :p :p

en som har skjønt det :D :D :D:p :p :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...