Markelure Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 som topic sier. har ekstremt lyst å prøve ut forza 3, men har ikke xbox live gold så får ikke lastet det ned har ikke så veldig lyst å betale mye får å prøve kun et spill. har ikke kredit kort heller. hadde vært så ekstemt takknemmelig om noen kunne gi meg det :D :love: :love: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 hvorfor skulle noen ha lyst å gi deg det? Lenke til kommentar
makila Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vis du venter til i morgen så skal jeg se om jeg finner et. Mener å huske jeg har et ubrukt kort. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 trenger ikke likevell. lagde en ny gamertag? så fikk 1 måned gratis. trodde jeg kun kunne gjøre det 1 gang jeg Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ja, tåpelig system egentlig uansett, jeg har sikkert hundrevis av de henslengt et eller annet sted. Så bare si ifra om du skulle trenge Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ja, tåpelig system egentlig uansett, jeg har sikkert hundrevis av de henslengt et eller annet sted. Så bare si ifra om du skulle trenge jeg kunne trenge et må få prøvd left 4 dead på internett. fikk det idag etter å ha kjøpt det på salg på platekompaniet. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ja, tåpelig system egentlig uansett, jeg har sikkert hundrevis av de henslengt et eller annet sted. Så bare si ifra om du skulle trenge hmm, hvis du har så mange hvorfor ikke bare å taste dem inn på din egen xbox? man kaster vel ikke bort penger.... Lenke til kommentar
simentp Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 har ett jeg og hvis noen skulle trenge.. Fikk med ett på Halo ODST Lenke til kommentar
Patience Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 som topic sier. har ekstremt lyst å prøve ut forza 3, men har ikke xbox live gold så får ikke lastet det ned har ikke så veldig lyst å betale mye får å prøve kun et spill. har ikke kredit kort heller. hadde vært så ekstemt takknemmelig om noen kunne gi meg det :D :love: :love: Fint om du begrenser bruken din av smileys mannen :-) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Har så lyst å spille forza3 jeg og, kan noen sende meg spillet når det blir gitt ut og helst da limited edition. Og helst et 13 mnd xblive abb. slik at jeg kan gruse dere på banen.... Endret 30. september 2009 av 530XD Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 som topic sier. har ekstremt lyst å prøve ut forza 3, men har ikke xbox live gold så får ikke lastet det ned har ikke så veldig lyst å betale mye får å prøve kun et spill. har ikke kredit kort heller. hadde vært så ekstemt takknemmelig om noen kunne gi meg det :D :love: :love: Fint om du begrenser bruken din av smileys mannen :-) Jo flere smileys, jo større sjanse for positivt svar. Det vet da alle. :p :p Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 som topic sier. har ekstremt lyst å prøve ut forza 3, men har ikke xbox live gold så får ikke lastet det ned har ikke så veldig lyst å betale mye får å prøve kun et spill. har ikke kredit kort heller. hadde vært så ekstemt takknemmelig om noen kunne gi meg det :D :love: :love: Fint om du begrenser bruken din av smileys mannen :-) Jo flere smileys, jo større sjanse for positivt svar. Det vet da alle. :p :p en som har skjønt det :D :p Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har så lyst å spille forza3 jeg og, kan noen sende meg spillet når det blir gitt ut og helst da limited edition.Og helst et 13 mnd xblive abb. slik at jeg kan gruse dere på banen.... Haha :!: Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 @nikrus: du kunne ikke sendt meg en på PM vel?? får min brukte xbox etterpå, og hadde vært fint med en liten prøve på gold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå