Heffer Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei. Noen som har lyst til å hjelpe litt med spørsmål til en quiz. Jeg må være quizmaster på jobbfesten, men sliter med å komme på noen gode spørsmål. Enten blir de veldig snevre eller veldig enkle. Lagene vil bestå av ca 8 mennesker, med en snittalder på ca 35 vil jeg tro. Noen som har forslag til sprøsmål? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ølquiz! F.eks. hvor forskjellige bryggeri holder til, laging forskjellige typer øl osv. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvor mange planeter er det i solsystemet? (Ikke alle ahr fått med seg at det er blitt redusert til 8) Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Bryggeri og planeter er notert! Tusen takk for hjelpen! Og det er bare å komme med fler hvis man har noen! Lenke til kommentar
Special P Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 I vårt solsystem sant? Det er vell pluto som ikke er en planet lenger? Skyt meg vist jeg tar feil Lenke til kommentar
pululf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Riktig. Pluta har blitt nedgradert til dvergplanet. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Flere forslag? Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå