LASL Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 23.oktober var knall! Syns lensbaby-effekten fungerte veldig bra på motivet. Lenke til kommentar
Albix Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 23.oktober var knall! Syns lensbaby-effekten fungerte veldig bra på motivet. Takk for det - jeg er også ganske fornøyd med det bildet ... Lenke til kommentar
Albix Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Så var det over ... Synes det passer å avslutte med et smil ... Disse to bør kunne få frem et lite smil hos de fleste ... 31. oktober: Exif: 30", f/22, Iso 100 Tusen takk for all ris og ros på bildene. Lensbaby var et morsomt bekjentskap og den kommer nok til å være med i sekken fra tid til annen, men nå skal jeg ikke bruke den på ihvertfall en måned eller kanskje to - Puh. Da er det bare å lade batteriene frem mot aprilfesten ... på gjensyn ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kan ikke bli grinete av et slikt bilde En fin måte å avslutte festen på. Takk for at du var med på oktoberfesten. Tom Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nå har jeg følget med her gjennom oktober og har forsatt veldig lyst på en Lensbaby. Skal ikke se vekk fra at du har inspirert meg til et innkjøp i løpet av første halvdel av nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Herlig morsom avslutning ja. Og med en utsøkt speiling. Takk for innsatsen med et av festens "vanskeligste" (men også særpregede) objektiver. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Morsomt med siste - skulle til å kommentere at det ikke var helt skarpt, før jeg begynte å tenke litt - Lensbaby, ja. Sånn var det. Mange morsomme bilder - liker også at du ikke har falt for fristelsen til å kjøre full pupp og maks tilt på hvert eneste bilde, og heller holdt litt igjen. Dette har gjort bildene bra, og fått meg til å lure veldig på om jeg ikke har lyst på en sånn en jeg også! Takk for en inspirasjonsrik fest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå