jbb Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Noen som har noen erfaringer med dette kabinettet -> http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...1000AS&toc=3070 Det virker ganske fett, og er det vanskelig å montere temperatur/viftehastighet kontrollpanelet? takk jbb[/url] Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har "broren", Colorcase TT. Jeg er godt fornøyd med mitt kabinett, selv om fronten er anderledes og mangler temperaturavlesning og viftestyring. Jeg liker designen på mange ColorCase kabinetter, de se ikke så PC-beige ut som en del andre kabinetter. Litt mer spennende enn Chieftec er det også. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 enig med hn66 at colorcase er mye mer spennende en Chieftec kabinetter begynner å bli passe lei av de nå. Jeg synes at Thermaltake har kule bkabinetter Lenke til kommentar
jbb Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Ja, enig der hn66. TAkk for svar. Noen som vet om det er vanskelig å koble til det viftestyring/temperatursensorene osv ? jbb Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Etter min mening er ikke alle Colorcase kabinettene like fine når du får den hjem. En venn av meg kjøpe også sidedeksel med vindu, og vinduet var helt ripete (dårlig av microplex eller Cc) Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Du får hva du betaler for. :wink: Lenke til kommentar
jbb Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Og etter min mening ser Air Silver(Som jeg nettopp har bestilt) jævlig kult ut, har lest et par tester på en svensk side, det stilig ut. Ingen som har akkuratt det kabinettet ? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...1000AS&toc=3070 jbb Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 ...Chieftec kabinetter begynner å bli passe lei av de nå. enig der ja liker godt Lian Li Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå