Gå til innhold

Elektronisk Cigarette, Hva er dette?

Christoffer_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

– Nå selger vi bare elsigaretter uten nikotinampuller. Salget har virkelig dabbet av etter at vi fikk avslaget fra direktoratet, sier salgsansvarlig Marianne Van Arkel i Sunnrøyk.no. Nå vet hun ikke hvor lenge de kommer til å fortsette å tilby produktet.

------ fra utklippet i den annonsen ------

Jeg kan ikke forstå hva som gjør den ulovlig hvis det ikke er nikotin i produktet som blir solgt. den skader jo ingen hvis jeg bare får i meg vanndamp?

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Kompis av meg kjøpte dette når han var i USA. Mange gode smaker, men langt ifra vanlige cigaretter. Må også trekke 3 ganger så hardt for å få ut noe. Fordelen er at det kan røykes inne da det gir ut veldig lite røyk og lukten forsvinner fort.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...

Noen som har testet dette? Og har litt peiling?

Tenker på smak, og hva er det som er mest likt Petterøes rød 3 eller Prince?

Ser det er et par plasser å kjøpe dette, men ikke noe beskrivelse på hva som er hva(ihvertfall ikke hva som likt med det jeg forbinner, da jeg ikke røyker selv, dette skal være en gave)

Har kjøpt dette Joyetech eGo-C

https://www.vaper.no/Joyetech-eGo-C

Lenke til kommentar

Noen som har testet dette? Og har litt peiling?

Tenker på smak, og hva er det som er mest likt Petterøes rød 3 eller Prince?

Ser det er et par plasser å kjøpe dette, men ikke noe beskrivelse på hva som er hva(ihvertfall ikke hva som likt med det jeg forbinner, da jeg ikke røyker selv, dette skal være en gave)

Har kjøpt dette Joyetech eGo-C

https://www.vaper.no/Joyetech-eGo-C

Det er en tråd om elektroniske sigaretter i et av forumene der du finner masse info

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...