martia Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har du noen gang blitt avslørt når du jukser (på prøve, sniker deg foran, skulker osv.) Hva slags unnskyldning kommer du med ? : D Man vet aldri når man trenger en god unnskyldning! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har ikke blitt tatt! På Eksamener da. Snike i kø'en er ikke lov. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 I iz tha bezt, don't playahate on me, niggah! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg husker det gikk skikkelig galt i 8. klasse, vi 3 gutta i klassen hadde gjemt boka i søplebøtta på dass, og forsvant ut en etter en flere ganger iløpet av prøven. Lærern syns visst det var litt rart. Dagen etter ble ei bok funnet i søplebøtta av vaskedama og levert til klasseforstander, som lurte på hva den gjorde der når vi hadde prøve i samme faget dagen før? Han brukte forhørstaktikk fra politiet med at han tok oss inn på kontoret en og en og ba oss forklare, uten at vi rakk å bli enig om noe plan. Jeg krøp til korset og sa vi hadde jukset, den andre sa jentene i klassen hadde stjålet boka og plantet den på do for å lure oss, den tredje nektet for alt. Dette skrev lærern ned på ei notatblokk ordrett og sendte hjem til foreldrene våre. Det endte med nedsatt orden på alle 3 i karakterboka siden vi hadde prøvd å lyve i tillegg til å jukse på en viktig prøve. Endret 12. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg jukser ikke og jeg skulker ikke, jeg spiller rettferdig på prøver og vil få med meg noe i timene. Ikke misstolk dette som at jeg er et skolelys og lærerens favoritt, jeg har bare litt i hodet mitt. Men om jeg glemmer lekser eller oppgaver så er det greit å ta ut minnebrikkene for å så si at Pcen ikke fungerte, da kan du vise den til læreren og få deg unnskyldt. Anbefales ikke på mine lærere da, siden jeg går Data & Elektronikk. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Æsj... jeg juksa på en engelsk tentamen en eller annen gang i 10.klasse Endte opp med stryk, og nedgang fra 5 til 3 i engelsk skriftlig på karakterkortet.. Lenke til kommentar
martia Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg husker det gikk skikkelig galt i 8. klasse, vi 3 gutta i klassen hadde gjemt boka i søplebøtta på dass, og forsvant ut en etter en flere ganger iløpet av prøven. Lærern syns visst det var litt rart. Dagen etter ble ei bok funnet i søplebøtta av vaskedama og levert til klasseforstander, som lurte på hva den gjorde der når vi hadde prøve i samme faget dagen før? Han brukte forhørstaktikk fra politiet med at han tok oss inn på kontoret en og en og ba oss forklare, uten at vi rakk å bli enig om noe plan. Jeg krøp til korset og sa vi hadde jukset, den andre sa jentene i klassen hadde stjålet boka og plantet den på do for å lure oss, den tredje nektet for alt. Dette skrev lærern ned på ei notatblokk ordrett og sendte hjem til foreldrene våre. Det endte med nedsatt orden på alle 3 i karakterboka siden vi hadde prøvd å lyve i tillegg til å jukse på en viktig prøve. -hahahhahahhahahahhahahhaha! HERLIG : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå