SML Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nå som høsten har begynt og jeg har funnet en god slump penger jeg ikke visste jeg hadde, fant jeg ut at jeg ville investere i en god pea coat. Jeg er 17 år, er hverken feit eller spinkel, 1.80 høy og lite bred over skuldra. Stilen min er Preppy/Casual. Jeg bryr meg fint lite om hvordan merke det er, og prisklassen er maks 4000. Helst en-spennet med sort farge. Jeg setter pris på ethvert forslag! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har ingen forslag til peacoats som ikke er dobbelkneppa. Hvorfor ikke ta en som er DB? Har nesten aldri sett peacoats som ikke er det, faktisk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ehm, det er ikke en pea coat hvis jakken ikke er dobbelspent. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Pea-coats er vel dobbeltspent? Har selv en enkeltspent "tjukkvevd" ulljakke, med store knapper og jakkeslag, men vet ikke hva denne typen jakke heter. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tenker kanskje på en vanlig frakk, eller en form for trenchcoat? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Som jeg nettop skrev, en forutsetning for at det skal være en pea coat er at den er dobbelspent... Så han tenker nok på noe annet.... Endret 24. september 2009 av fkm Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kanskje det er noe slik trådstarter ser etter? http://www.asos.com/Gloverall/Gloverall-Ma...-1&clr=Grey Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Kanskje det er noe slik trådstarter ser etter? http://www.asos.com/Gloverall/Gloverall-Ma...-1&clr=Grey Noe lignende, jeg så en på skolen min igår med det han sa var Pea coat som ikke var dobbel-spennet, derfor jeg lurte på om noen kanskje vet om noen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Da tar gutten på skolen din feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå