Beges Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei! Jeg har fått forespørsel fra Boston Bike Film Festival om jeg vil vise en kortfilm jeg og noen kompiser la ut på YouTube, på festivalen som er i Oktober. Problemet er bare at vi bruker filmmusikken fra Le fabuleux destin d'Amélie Poulain, og da kan vi ikke bare vise den uten videre! Noen som har tips på hvordan vi kan få tillatelse av/kontakt med de som er ansvarlige for filmmussiken i Amelie? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Du får prøve å kontakte plateselskapet som har gitt ut filmmusikken, Virgin Records. I Norge er det tydeligvis EMI som er ansvarlige: http://www.emi.no/kontakt.aspx Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 All right, jeg sender EMI en vennlig og åpen mail. Jeg blir vel ikke saksøkt fordi jeg har filmene liggende ute på YouTube? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Du kan jo unnlate å nevne akkurat det Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Uansett. Jeg presterte å slette originalfilene for drøye 10 måneder siden oppdaget jeg nå, så jeg har bare den komprimerte versjonen jeg lastet opp på YouTube igjen. Så det blir vel ingen filmfestival på denne karen. Endret 24. september 2009 av Beges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå