SveinAtle Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Bestilte et abonnement hos Telenor nå sist mandag og fikk idag mobilen (en drit lekker Samsung Jet;) ) Så lurte bare på hvor lenge tar det før dei sender Sim Kortet siden eg har hatt Netcom og treng nytt Simkort.... Bare lurte siden det klør i fingrene etter og bruke den Takker for alle svar Hilsen Svein Atle Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 dette er en vanlig portering av nr, og om alt går som det skal og det er lite trafikk kan du kanskje håpe på å få simkort mot slutten av neste uke regner jeg med Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Normalt sett skal dette ta 4-6 virkedager, men kan ta opptil 2 uker, alt avhengig av hvor mye Gjøvik har å gjøre. Lenke til kommentar
SveinAtle Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Takk Takk for svar... Fikk Simkortet dagen etter men mangler jo selvsagt Pinkode... Fant jo ut at abonennte startet ikke før 1/10 så den har ikke blitt låst til Telenor enda, så jeg bruker den med netcom simkortet Og til dei så lurte så var Samsung JET en FET mobil Endret 26. september 2009 av SveinAtle Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er ikkje telefonen låst, så blir den det heller ikkje. Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 overføring til telenor tar 10 dager.. hvis alt ligger til rette som navn og fødselsdato stemmer overens med bestillingen hos telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå