Uteligger'n Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Mister jeg noe av det som er på HD'en ved bare å re-installere den? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 hvis du har ntfs filsystem så ja hvis du flytter den du vil også miste data ved reinstalasjon, formatering el Spesifiser litt nermere er du snill Lenke til kommentar
audunr Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Det kommer helt an på hva du mener med å reinstallere den. Å ta den ut av maskinen og sette den inn igjen, flytte den fra en maskin til en annen, koble fra kablene og så videre har ikke noe å si, så lenge du skrur av strømmen først. Måten du mister data på er (med unntak av å sette fyr på harddisken og lignende) er enten å slette filer og/eller kataloger, formattere eller repartisjonere harddisken. Å formattere eller repartisjonere bør du ikke gjøre før du er sikker på at du bør gjøre det. MVH Audun Lenke til kommentar
Uteligger'n Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Saken er bare den at den står i PIO-mode, og jeg får F**N ikke skifta til DMA. Den eneste løsningen jeg står igjen med er re-installering. Altså å avinstallere den via device manageren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå