Tom-Stian Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei! Jeg har nylig skaffet meg Sony Vegas Pro 8.0. Har gledet meg veldig lenge til å få et program jeg kan lage filmer med. Men! Når jeg har startet programmet og lagt in en videofil, så er det ingenting inne på transitions ( plug-ins) eller Video-FX. Det er jo der du kan gjøre det meste med filmen du skal redigere Noen tips? Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Ah--- sjekket innboksen og hadde en mail fra han som solgte meg dette.. Han sa at det var noen "Missing files som ikke ble med". : / Skulle få full restatning så,, no worries : ) Tråd stengt! Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Og siden tråden likevel ikke er stengt, sier jeg følgende: Dette er en piratkopi. Det er ikke en original installasjonsfil fra Sony. Sånne ting skjer kun med crackede piratkopier. Jeg vet det fordi det ikke finnes noe sånt som "missing files" som ikke kan bli med, installasjonsfilen fra Sony er kun 1 fil. Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Ja, det var sikkert en piratkopi. Det han sendte meg var noe lignende det man kan få nedlastet gratis på nettet. Men heldigvis fikk jeg tilbake pengene over pay pal. Har nå kjøpt Vegas Ifra noen ordentlige forhandlere, men til en dyrere penge selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå