flogieboogie Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Ser det har kommet et nytt luksusratt fra Logitech, arvtageren til G25 kalt G27. Dette har såvidt jeg kan se ikke blitt kompatibelt med xbox 360, men kun PS3 og PC noe jeg synes er ganske synd. Med en så knall bilhøst vi har i vente med Dirt 2, Forza, Shift etc så har vi fremdeles kun rattet til Microsoft og evnt Fanatec og bryne oss på. Regner det er Microsoft som bestemmer dette da de har et ratt på markedet som de vil selge, men synes de burde lytte til de litt mer bilspillintr. som sikkert kommer til å rope høyt. Endret 24. september 2009 av flogieboogie Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nei det kommer ikke til xbox det, må vente til neste ratt, men klager du på Microsoft-rattene??? Selv synes jeg de er de beste av alle hitill...Men smak og behag tipper jeg... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Nei det kommer ikke til xbox det, må vente til neste ratt, men klager du på Microsoft-rattene??? Selv synes jeg de er de beste av alle hitill...Men smak og behag tipper jeg... klager ikke på Microsoft rattene, men sammenlignet med G25/G27 så mangler det litt. Lenke til kommentar
freke Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Med en så knall bilhøst vi har i vente med Dirt 2, Forza, Shift etc så har vi fremdeles kun rattet til Microsoft og evnt Fanatec og bryne oss på. Men så lenge Fanatec rattet rapporteres å være bedre enn Logitec rattene, så er vel ikke situasjonen så lei Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nå er ikke tilgangen på Fanatec-rattene spesielt god, og prisen er enda høyere enn G25, så jeg skulle gjerne sett at det fantes et alternativ med clutch og H-gir. Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nei det kommer ikke til xbox det, må vente til neste ratt, men klager du på Microsoft-rattene??? Selv synes jeg de er de beste av alle hitill...Men smak og behag tipper jeg... Neste ratt? Biter meg merke i "neste" her. Har de annonsert noen planer for et X360 kompatibelt ratt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå