Gå til innhold

Hjelp til kjøp av synth

s1nny

Anbefalte innlegg

Har spilt keyboard i 8 år nå, og bestemte meg endelig for å kjøpe en synth, men greia er at jeg vet jo ikke mye om synther. Jeg har et MIDI keyboard som jeg aldri bruker fordi jeg synes det er tungvint å plugge den i pcen hver gang jeg skal spille, pluss at pcen min ikke har bra lydkort i det hele tatt.

Jeg er 17 år og driver ikke med musikk på noen som helst profesjonell måte, spiller bare på rommet når jeg har tid.

Det jeg setter pris på er

-Kule lyder (alltid)

-Mange funskjoner

-Vocoder er et must for meg

-Hvis noen vet hvilken synth 'Daft punk' bruker mest så nevn den da plis (de er konge ass!!)

-Hadde ikke lyst på en synth med masse orgel-lyder, mere techno/dance-aktig hvis dere forstår hva jeg mener

-Har allerede en Yamaha Tyros, så trenger ikke fine fioln-lyder eller kjmpegode piano-lyder heller

Lurte på om det er noen synther som kan passe mitt bruk til en rimelig penge.

Har allerede sett på en KORG RADIAS, men har hørt veldig mye om og men om den, men jeg er ikke sikker, fikk lov å låne den med meg hjem i helga som gikk, og gjett om jeg storkoste meg med en zillion knapper og blinkende lys:D

Mitt budgett er på sånn 8 tusen ca, vet ikke hva man kan få får det, men vil ikke bruke alle konfirmasjonspengene da;)

Greide også å prute Radiasen ned i 8 tusen hos en lokal forhandler, hvis jeg skal slå til på den så si ifra hvis det ikke er noen andre gode synther rundt den prisen.

På forhånd Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...