BlastyTrasty Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) FORZA NORWAY www.forzanorway.net Inviterar deg med dette til kompetetiv køyring i Forza Motorsport 3. Når Forza Motorsport 2 var på sitt beste hadde me eit utruleg morosamt lite community med utsprang ifrå dette forumet. Me håpar på å få til noko liknande no som FM3 snart kjem ut. Me har lansert www.forzanorway.net og ettersom demoen no er komen ut, kan moroa byrja! Me startar idag med rundetid konkurranse i demoen. Konkurransar i framtida vil ha all slags morosame og tøffe premiar! Rundetid konkurransen som pågår no kan du lese meir om på websida vår. Me ønskjer alle i saman velkommen - og merk dykk at det er ingen som helst registrering nødvendig for å væra med. Dersom du har spelet (demoen), har du det du treng for å væra med. Velkommen! Endret 24. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Legger denne i mine innlegg, og forzanorway.net på hurtigvalg i Opera Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Se der ja! Dette blir gøy! For dem som ikke visste det, når løpet starter, kan du rygge tilbake forbi den siste svingen, slik at du kan ta to "flying laps" istedenfor en! Rundetiden starter ikke før du krysser mållinjen etter startposisjonene! Kan vi også diskutere rundetider her, eller skal det holdes hemmelig? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ser det har kommet en compo der nå, blir den byttet ut med live scoreboards vis det kommer? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Vet ikke om folk har fått det med seg, men det er leaderboards og hot-laps i demoen. Så å bevise rundetider er ikke noe problem. Man kan også kjøre så mange runder uforstyrret (med ghost) som man vil når man kjører hot-laps. Endret 24. september 2009 av rakanishu Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Vet ikke om folk har fått det med seg, men det er leaderboards og hot-laps i demoen. Så å bevise rundetider er ikke noe problem. Man kan også kjøre så mange runder uforstyrret (med ghost) som man vil når man kjører hot-laps.Når eg skreiv innlegget var ikkje leaderboards klare. Men, jau, det er dei no. Det vil bli nokre endringar. Følg med på Forzanorway.net! :-) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Endringar er blitt gjort i konkurransen ettersom leaderboards er online! http://forzanorway.net/?p=100 HUGS å skrive gamertag'en din inn i kommentarfeltet slik at me i Forza Norway veit at du er med - og får annonsert rett vinnar på Søndag kveld! LYKKE TIL ALLE SAMMEN! Endret 26. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 I skrivande stund 22 påmeldte til rundetid konkurransen! :-D Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg er påmeldt:) Men noe jeg lurte på, jeg kjørte nettopp noen hotlaps i rsr'en og fikk slått min tidligere beste tid, samme assists på (1) så jeg valgte quit så stod rundetiden min der, men etterpå når jeg gikk på leaderboards for og sammenligne meg så ligger den gamle rekorden men ikke den nyeste? Har dere vært borti noe lignende? Kanksje pga verified lap greiene? Kunne gå tilbake og se min nye rekord på race results da, men ble ikke lagt på leaderboard? Får vel bare prøve og slå den igjen videre men syns det var litt rart bare Lenke til kommentar
bas Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 ^^ Hvis du får opp en slags varseltrekant ved siden av rundetiden din betyr det at den runda ikke er certified (gyldig). Mange ganger man kjører fortere enn bestetid, men så telles det ikke fordi man har vært utenfor banen, borti rekkverk e.l. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hehe har ikke lagt merke til det, men takk da vet jeg det Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Og resultata er ute! http://forzanorway.net/?p=115 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ny konkuranse på Forza Norway! Bare å melde seg på Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Og resultata er ENDELEG ute! www.forzanorway.net Go go go! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 STORE NYHETER! Che Chou svarar dine spørsmål om Forza Motorsport 3, her på Forza Norway! http://forzanorway.net/?p=168 Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Er det noen mer konkurranser fremover til spillet slippes? Isåfall så vil jeg gjerne være med. Blir det lagt ut infor her? Skal jeg legge til noen på XBL? Endret 11. oktober 2009 av p0pc0rn Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hei popcorn! Ja, det vil bli annonsert her dersom det blir fleire konkurransar før spelet blir sluppet ut. :-) Viss du les kjapt igjennom dei andre konkurransane, ser du at du må legge deg meg til på XBL, og melde deg inn på websida vår Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Takker for svar Men er ikke ferdig enda Det blir fler konkurranser når selve spillet kommer ut? Må jeg registrere meg på siden deres for og være med på diverse konkurranser? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har lyst til å bli med på dette, bestilte Forza 3 for en stund sia, og tenkte jeg kunne plukke med meg ratt og pedaler på vei hvem fra jobb idag, om det selges her i byen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er sjølvsagt når spelet er ute, me vil byrje på ordentleg med konkurransar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå