te8et Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei, jeg har ikke internet... Tror problemet oppstod etter å ha lekt litt i BIOS (angrer) gjekk inn på noe som het Smart LAN, og etter det har jeg ikke kunnet koble til internett... Noen som vet hvordan dette kan fikses? (Har prøvd Systemgjenoppretting) Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva med å resette bios? Lenke til kommentar
te8et Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Hva med å resette bios? Hvor gjør man det? Kunne vært fint med ett bilde Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva med å google? hadde vært fint med et navn på hovedkort. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Hva med å google? hadde vært fint med et navn på hovedkort. Nei da, fant dette : http://www.wikihow.com/Reset-Your-BIOS Det vil nok hjelpe, skal prøve etterpå! Da skal jeg komme med resultat her *krysser fingrene* Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) F5 i BIOS, eller fjerne batteriet på HK i noen sek. duger på mange kort. Men som sagt, opplysninger om hvilket hovedkort du har ville nok ha vært til hjelp. Edit: Litt for sen der, men lar det stå likevel Endret 24. september 2009 av Komakino Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvis du har vært i bios, så vet du vel hvordan du kommer deg tilbake dit? Der finnes valg for factory reset. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Som skrevet kan du resette i bios, eller ta ut batteriet og evt flytte en jumper ett hakk bort og tilbake, evt kortslutte -+ der batteriet satt. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Glemte å poste resultatet igår, bedre sent enn aldri? hehe Fekk tilbake internettet ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå