inztinct Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei jeg har mobilt bredbånd fra telenor, sånn usb stick. installerte den i går, det funker helt greit men den usbsticken jeg fikk med blir sikkert opp mot 90-100 grader?? noen som opplever det samme? noen som vet om den kan ta skade? Alle vet jo at varme ikke er bra for tekniske komponenter takk for alle svar Lenke til kommentar
gxi Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er svært lite effekt som er mulig å hente ut fra en USB-port (maks 2,5W), som betyr at feil som gir stor varme fra en USB-stick er vanskelig å få til. Det betyr at sansynligvis skal det være sånn, og ikke noe å bekymre seg over (bør selvsagt ikke dekke den til). En annen ting er at noen PCer, da spesielt bærbare PCer, kan ha ganske varmt hovedkort rundt USB-portene som overfører en viss mengde varme ut til USB-portene. Akkurat 90-100 grader tviler jeg egentlig veldig på. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Disse har en tendens til å bli varme, så tror ikke det er noe fare Lenke til kommentar
inztinct Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Det er svært lite effekt som er mulig å hente ut fra en USB-port (maks 2,5W), som betyr at feil som gir stor varme fra en USB-stick er vanskelig å få til. Det betyr at sansynligvis skal det være sånn, og ikke noe å bekymre seg over (bør selvsagt ikke dekke den til). En annen ting er at noen PCer, da spesielt bærbare PCer, kan ha ganske varmt hovedkort rundt USB-portene som overfører en viss mengde varme ut til USB-portene. Akkurat 90-100 grader tviler jeg egentlig veldig på. Okey, ja det er en bærbar jeg har nei 90-100 grader var vell og ta litt godt i for kan jo holde den etterpå liksom men er veldig varm takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå