..Bjørnar.. Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Har bestilt meg en PC med OS-disk av typen Intel X25M 2.gen 80GB. Problemet er bare at denne disken ikke er ventet inn til produsent før i slutten av oktober (og hos meg i starten av november), som igjen betyr at jeg må vente.. Derimot kan jeg mot et pristillegg få Intel X25M 1.gen 160GB og få pcen til uka. Er det styggmye forskjell på 1.gen og 2.gen? Så mye at det er svært nødvendig å vente? Pcen er ellers satt opp med i7 975 Extreme CPU, 6GB ram og et par 500GB 7200rpm disker dersom det skulle ha noe å si. EDIT: Og for å stille et bonusspørsmål: Hvor mye plass trenger jeg egentlig på OS-disken? Lønner det seg å kjøre alt av programmer fra en SSD? Endret 24. september 2009 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det heter ikke disk da den ikke snurrer. SSD-tråden: info om og diskusjon rundt SSD Dette er en god tråd , siste 3-4-5 sidene tar for seg Intel SSD. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Mkay, ikke en disk. Takk for info, skal lese. Har du/dere noen formening om G.skill Falcon 128GB før jeg brenner meg fast i Intel-tanken her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå