Annonymous Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Bruker: Kau Brennvidde: 50mm Deltakernivå: Pingle kandidat ? Utstyr: Nikkor 50mm f/1.8 + Nikon D90 Tilleggsutfordringer: Ingen Skal prøve å bruke oktoberfesten som inspirasjon til å komme meg ut for å ta bilder, og til rett og slett å bli bedre til å ta bilder og til bildebehandling 50mm'en kjøpte jeg i sommer, og har ikke blitt brukt så mye. Det blir derfor spennende å prøve ut hvilke styrker og hvilke svakheter jeg vil oppleve, og hvordan det vil påvirke prosessen. Endret 24. september 2009 av kau Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) 1. Oktober: Light My Fire ISO 200 Exposure time: 1/15 sek F-stop: f/11 Objektiv holdt manuelt "bak frem" foran kamera, med manuell blender, derfor er jeg ikke 100% sikker på den;) ] (edit: lysere versjon i spoiler) Endret 1. oktober 2009 av kau Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fint motiv og komposisjon, men noe mørkt etter min smak LItt lysere, så hadde det vært et knallbilde. Bra tittel også Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Digget tittelen!! Den var knall Ellers er jeg veldig enig med wikipedersen, litt mørkt men bra komposisjon. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Takk for gode tilbakemeldinger Har lagt til en lysere versjon i spoiler, og jeg tror jeg liker best den lyse versjonen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 For å kaste en brannfakkel inn i tråden, så sier jeg meg uenig. Jeg liker nemlig det mørke bildet best. Synes det gir en helt annen stemning av mystikk. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hehe, takk da Neida:) Jeg er veldig åpen for synsvinkler Hva som fungerer best kommer kansje an på hva det er ment til å brukes som? Om det er produktfoto eller bare "kunst"? Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Slutter meg til knb. Det mørkeste bildet har en annen stemning. Men jeg skulle ønske det var litt mer dybdeskarpet, at fokuset ikke bare var på "hjulet". Spennende å følge videre, siden jeg også prøver meg fram med dette objektivet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mørkt og stemningsfullt lavnøkkel-bilde. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Takk for det:) 2. oktober dro jeg til London, og det har derfor vært veldig stille her i noen dager nå. På turen ble det tatt masse bilder, men som turist-fotograf er ikke 50mm'ern førstevalget, så derfor har jeg ikke fått like mye tid til oktoberfesten som jeg skulle ønske. Men: Nå er jeg tilbake, og håper på bedre innsats fra min side fra nå av Anyways: 2. Oktober: Mind the gap F/3.2 1/200 ISO 800 (Egentlig førstevalget, om ikke det var tatt med feil objektiv ) (edit: forklaring på tittelen: "mind the gap" er en advarsel som sendes i hytt og pine når du tar undergrunden i London. "pass på glipen/gapet" ellerno.) Endret 12. oktober 2009 av kau Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) 3. Oktober: From London with Love f/2.5 1/200 ISo 1600 Endret 8. oktober 2009 av kau Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) 4. Oktober: Chinatown f/5.6 1/60 ISO 1600 Endret 8. oktober 2009 av kau Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 "Mind the gap" falt mest i smak. Her bruker du linjer slik linjer skal brukes. De genererer dynamikk og dybde i kassevis. Jeg synes ogå blendervalget var greit her. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Takk for det, er helt enig 5 Oktober - 6 Oktober - 7 Oktober Pokerface F: 4.0 S: 1/125 ISO: 320 Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kule London-bilder! Tror kanskje pokeransiktet er tapt hvis du tar opp kamera og begynner å fotografere hånden din Lenke til kommentar
arela Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er nok motstanderens kort. Tatt med Camera Controll Pro inn til naborommet. Deretter går det på mobiltelefon til en medhjelper i lokalet, som signaliserer kortene til deg. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, kreative tilkninger Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) 10 oktober: Håndranateple f/4,5 ISO 200 1/100 s Edit: endret litt på tittel Endret 10. oktober 2009 av kau Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Morsomt - kjenner nesten lukten av stekte epler.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 For et bilde! Originalt og kreativt Genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå