Refrayin Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei, har problemer med windows movie maker. Når jeg setter inn lydfiler i tidslinja hører jeg ikke noe lyd, men når den er i windows movie maker men ikke i tidslinja funker lyd. Hvis jeg lager ''filmen'' så er det fortsatt ikke noe lyd, hva er galt? Lenke til kommentar
DannyFugl Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Prøv et annet redigerings program som feks. Vegas eller premiere pro Det er to lette program som ikke tar allverdens tid og lære seg. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Prøv et annet redigerings program som feks. Vegas eller premiere proDet er to lette program som ikke tar allverdens tid og lære seg. Dårlig forslag! Eller iallfall uten å nevne hva Sony Vegas og Adobe Premiere koster! Endret 10. oktober 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Den enkleste løsningen er å først konvertere lydfila til en wav-fil (kan gjøres i Winamp) og deretter bruke denne fila i Movie Maker. Lenke til kommentar
Refrayin Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Den enkleste løsningen er å først konvertere lydfila til en wav-fil (kan gjøres i Winamp) og deretter bruke denne fila i Movie Maker. Har prøvd det, gjør ingen forskjell prøvd i de fleste lyd filer. Prøvde også en annen Movie Maker, husker ikke navnet men den hadde samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå