MST Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg er helt elendig på dikt, så noen her som kunne gitt ett forslag på ett lite dikt som handler om frihet, ansvar, kjærlighet, konflikt, fiender, krig, rettferdighet eller makt/motmakt. Trenger ikke være svære greiene, bare noen linjer Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Du kan du ta deg en tur inn på Dikt.no å la deg inspirere Lenke til kommentar
MST Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Joda, fant ikke så mye der egentlig. Trenger bare 6-7 linjer Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Lille barsken, lille barsken fikk beskjed om å ikke røre karsken men han ville ikke høre på far fordi han var både dum og rar sent på dagen en fredagskveld ramlet barsken full ut av vinduet og tok livet av seg selv Der har du et elendig dikt med enderim Lenke til kommentar
MST Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Joa:o Men passer den der under noen av de teamene jeg nevnte da? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Ansvar. Han får ikke lov til å rare karsken av faren Ellers så kan jeg lage en til på 3 minutter Har du hørt den korte historien om lille Trille Han fikk lov til å gjøre akkurat som han ville Røyka, drakk og stjal fra gamle damer Man kan heller ikke si at han var grei mot samer En dag mistet Trille og friheten hans var slutt Pappa politi kom og sa at nå ble han fengselsgutt. Endret 24. september 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
MST Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Skjønte ikke helt nest siste linje der:p Endret 24. september 2009 av MST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå