Gjest Guest_simen_* Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg og kjæresten har ett ganske kjipt problem, det att ho er for trang, og jeg rett og slett ikke får penetrert ho ermm.gif Vi har 3 ganger no hatt en kveld der vi bare går inn for å få pult, men alltid ender opp litt skuffet, for når det kommer til da vi ska starte, så er det umulig å presse inn penis.. sad.gif jeg er jomfru, det samme er ho, så vi aner ikke om vi gjør det riktig eller ikke. det jeg gjør er att jeg først leter fram til "inngangen" til musa hennes med en finger, og så prøver å presse meg inn.. noe som ikke funker, og når det ikke funker blir jeg relativt fort slapp, som hindrer pågående forsøk ermm.gif ho er veldig trang, og det går så vidt å fingre ho med 2 fingre (ska nevnes att jeg har tynne fingre). Når jeg fingrer ho med 2 fingre, så merker jeg att hvis je tar fingrene litt ifra hverandre, så er det liksom en hinne som stopper det. Jeg går utifra att det er jomfruhinnen? og er det derfor ho er så trang, eller er ho ikke avslappet..? ermm.gif veldig irriterende hvertfall, siden vi begge to er lei av å bare fingre/suge/slikke, og vil gå videre.. er veldig plagsomt når vi er veldig kåt, og ikke får gjort det vi vil med det sad.gif kan nevnes att begge to er 16. Og jeg takker alle som gidder å lese gjennom dette, og gi ett hjelpende svar smile.gif Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Står ikke noe her om at dere har prøvd glidemiddel, da er det naturlig å anbefale det. 2 fingre er ikke spesielt trangt. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg og kjæresten har ett ganske kjipt problem, det att ho er for trang, og jeg rett og slett ikke får penetrert ho ermm.gifVi har 3 ganger no hatt en kveld der vi bare går inn for å få pult, men alltid ender opp litt skuffet, for når det kommer til da vi ska starte, så er det umulig å presse inn penis.. sad.gif jeg er jomfru, det samme er ho, så vi aner ikke om vi gjør det riktig eller ikke. det jeg gjør er att jeg først leter fram til "inngangen" til musa hennes med en finger, og så prøver å presse meg inn.. noe som ikke funker, og når det ikke funker blir jeg relativt fort slapp, som hindrer pågående forsøk ermm.gif ho er veldig trang, og det går så vidt å fingre ho med 2 fingre (ska nevnes att jeg har tynne fingre). Når jeg fingrer ho med 2 fingre, så merker jeg att hvis je tar fingrene litt ifra hverandre, så er det liksom en hinne som stopper det. Jeg går utifra att det er jomfruhinnen? og er det derfor ho er så trang, eller er ho ikke avslappet..? ermm.gif veldig irriterende hvertfall, siden vi begge to er lei av å bare fingre/suge/slikke, og vil gå videre.. er veldig plagsomt når vi er veldig kåt, og ikke får gjort det vi vil med det sad.gif kan nevnes att begge to er 16. Og jeg takker alle som gidder å lese gjennom dette, og gi ett hjelpende svar smile.gif Kjøp dere en flaske med glidekrem, da går det nok bedre skal du se Du kom litt i forveien Kloever:) Lenke til kommentar
DMN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Trenger ikke nødvendigvis glidemiddel.. Bare bruk enda mer tid på forspillet... Ikke gi deg før du hvert fall får pressa inn 2x fingre ganske lett, da kan du teste med pikken, gl (av erfaring vet jeg at veldig trange jenter kan trenge opp til en time med forspill før du kan gå inn, zzz ja, men er vel verdt det mtp at du er jomfru!) Endret 24. september 2009 av DMN Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Trenger ikke nødvendigvis glidemiddel.. Bare bruk enda mer tid på forspillet... Ikke gi deg før du hvert fall får pressa inn 2x fingre ganske lett, da kan du teste med pikken, gl (av erfaring vet jeg at veldig trange jenter kan trenge opp til en time med forspill før du kan gå inn, zzz ja, men er vel verdt det mtp at du er jomfru!) Glidemiddel = mindre smerte, gjetter jeg på. Mindre stress, mindre utålmodighet og bedre på alle måter. Lenke til kommentar
Gjest Guest_simen_* Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 har allerede prøvd forspill på 2 timer uten att det funka in the end.. får pressa inn to fingre, men ikke langt, kanskje bare snakk om 3-4 cm inn og glidemiddel blir litt unaturlig, og ho kan bli ganske så våt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Huskvarna selger 10 liters dunker med glidemiddel Riktig nok til sau og fe, da.. Så med mindre du er gniten tror jeg du skal kjøpe skikkelige greier Endret 24. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Right Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 I at med at hun er jomfru vil jeg tro hun spenner seg litt. Det er vel ikke akkurat uvanlig. Prøv å ikke stress for ille med penetreringen, det kan ende med å gjøre det verre. Det går nok til slutt, skal du se. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Trenger ikke nødvendigvis glidemiddel.. Bare bruk enda mer tid på forspillet... Ikke gi deg før du hvert fall får pressa inn 2x fingre ganske lett, da kan du teste med pikken, gl (av erfaring vet jeg at veldig trange jenter kan trenge opp til en time med forspill før du kan gå inn, zzz ja, men er vel verdt det mtp at du er jomfru!) Glidemiddel = mindre smerte, gjetter jeg på. Mindre stress, mindre utålmodighet og bedre på alle måter. Tja, er ikke sikkert det er det at hun ikke blir våt nok som er problemet. Jeg vil tippe det er hinna som gjør det vanskelig.. har allerede prøvd forspill på 2 timer uten att det funka in the end.. får pressa inn to fingre, men ikke langt, kanskje bare snakk om 3-4 cm inn og glidemiddel blir litt unaturlig, og ho kan bli ganske så våt Helt ærlig, tror du bare må blir mer hardhent på forspillet og få knekt den jævla hinna Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Legg hun på ryggen og dytt bena hennes mot brystene, be hun holde dem der. Pass på at hun er våt og bruk gjerne noen form for glidemiddel (ser at du ikke ønsker dette så en erstattning kan være at hu suger deg litt slik at penisen din blir våt) Link til et animert bilde som likner på denne posisjonen: http://www.sexinfo101.com/foldeddeckchair.shtml Denne posisjonen gir deg en god tilgang til jentas underliv, jo mer sperarert hun har bena, jo lettere vil de bli å penetrere. Press penisen din inn med hjelp av hånda. En måte kan være å stikke dine to fingre inn i hullet slik at det er litt åpent, før penishodet bytter plass med fingrene. Når penishodet har kommet litt inn så dytter du resten av penishodet inn med hånda. Ikke stikk hele penisen inn med en gang, men øk litt og litt mens du går inn og ut (ikke helt ut). Happy fucking. (Du vil verdsette det trange hullet senere!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Bare be henne bite puta og kjør den inn! Neida, det var kødd. Men er du sikker på at forspillet funker for henne, altså at hun virkelig slapper av? Det kan hende hun føler press på seg, f.eks etter dere har prøvd så mange ganger så kan hun føle at presset ligger på henne fordi den ikke har gått inn. Dersom hun føler press så gjør det i alle fall ikke saken bedre. Prøv å ta det helt med ro, ikke nødvendigvis forvent at du skal komme inn i henne samme kvelden, bare bare ta dere god tid til å kose med hverandre, selv om det kanskje er "kjedelig". Det kan gjøre at hun blir mer trygg på deg (om hun ikke er det allerede), og det at hun vet at det presset er der på at "det MÅ skje i kveld" så kan det få henne til å slappe av. Når det gjelder gode stillinger så har jeg hørt/lest at det at hun sitter oppå/rir deg kan gjøre ting lettere. (sorry om dette virker rotete skrevet) Endret 24. september 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Når det gjelder gode stillinger så har jeg hørt/lest at det at hun sitter oppå/rir deg kan gjøre ting lettere. Vil heller anbefale henne å ligge på ryggen med beina langt fra hverandre. Ellers synes jeg Touchdown svarte bra. Noen ganger handler det mest om å slappe av. Det er naturlig at hun ikke greier å la være å stramme skjedemusklene når det er første gangen. Kanskje bør hun konsentrere seg litt mer om å prøve å slappe av i dem. Ta det rolig, ikke stress. Jeg fikk det heller ikke til første gangen jeg prøvde, så det er ikke uvanlig. Noen må prøve mange ganger før de får det til. Kanskje er det lurt å slutte å stresse med det, og bare vente til det føles mer riktig og naturlig. Kanskje bør det ikke planlegges, slik at man slipper forventningspresset. Uansett, det vil gå til slutt, bare slapp av og nyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg