DubleTruble Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som veit om et bra Norsk - Engelsk oversettings program jeg kan bruke til og oversette helle tekster? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Google Translate. Det blir mange feil og det er ikke anbefalt hvis du skal levere inn en skoloppgave med, men det funker. Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Pleier og bruke den, men trenger noe som det ikke blir så mye feil på Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Om du skriver lett norsk vil det ikke bli mange feil på google translate. Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 oki skal prøve Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei! Jeg heter Kristoffer og jeg er 6 år gammel. Hi! My name is Chris and I are 6 years old. Så det blir en del feil. Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Å bruke oversettelsesprogrammer er ikke lurt da det vil bli direkte oversatt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hei! Jeg heter Kristoffer og jeg er 6 år gammel. Hi! My name is Chris and I are 6 years old. Så det blir en del feil. Jepp, men om du er f.eks " tolv, fjorten,femten" osv, så blir det rett. " Hei! Jeg heter Random og jeg er femten år gammel." " Hi! My name is Random and I am fifteen years old. " Det jeg sier er at om du er HELT ute å kjøre i engelsk, så er det hvertfall bedre. Er du ikke ute å kjøre, så er det jo bare å skrive selv. Eller så kjører du bare hele teksten fra Engelsk over til Norsk, for med deg mesteparten. Endret 24. september 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå