Teoma Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg ser etter en bra moteblogg som også dekker gutter. Den bør være en slik som faktisk viser til plagg man faktisk kan gå med, ikke det nyeste, syke 5-meter skjerf med finlandshette og toska-kofte. For tiden er chinos, cardigan, flanellskjorter, strikkegenser, stråtøfler og vans (plimsoll liknende) det jeg går med, og det er slike plagg som følger med tiden uten å være puseguttplagg, eller børsmegler på grillfest-plagg. Vet noen om en blogg som kunne passet meg? Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Den mest kjente motebloggen i verden er vel The Satorialist. Her kan du finne mange kule antrekk, og noen som mest sannsynligvis ikke vil falle i smak. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 The Sartorialist og Streethearts er fine. Dekker både menn og kvinner da. Men mye bra. Oppdateres relativt ofte. Sistnevnte er norsk, og har bilder fra Oslo og København og noen andre steder også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Kan jo sjekke ut http://www.thefashionist.se/ og http://manolo.se/ også. Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 25. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg ser fortsatt etter noe litt mer for ungdommer. De sidene allerede vist er litt for tørrpinne-aktige, jeg er heller ute etter det som er in for folk i alderen 16-20. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 High Snobiety er en ganske OK side som tar for seg mote for de fleste aldersgrupper, og har egne sider for menn / kvinner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg ser fortsatt etter noe litt mer for ungdommer. De sidene allerede vist er litt for tørrpinne-aktige, jeg er heller ute etter det som er in for folk i alderen 16-20. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hahahah. Win Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg ser fortsatt etter noe litt mer for ungdommer. De sidene allerede vist er litt for tørrpinne-aktige, jeg er heller ute etter det som er in for folk i alderen 16-20. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 La oss ikke dra det for langt, Jonas Brothers er faktisk stilikoner. Ingen kler seg som vokalisten i Tokio Hotel. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hei hei hei. De blir iallefall ikke beskyldt for å se ut som tørrpinner. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Det finnes mange som er ganske like i området rundt Oslo S. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Kinowear bør ha noe Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Ohh, den siste der var jævlig kul! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Kinowear og lookbook er gode sider for inspirasjon. Jeg kan faktisk også anbefale /fa på 4chan, det dukker opp en del gullkorn der blant alt maset om Hitler Youth og peacoats. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg kommer til å skrive om både menn og kvinner, når den kommer opp igjen. http://www.thefashionista.us/ Endret 14. oktober 2009 av Charles Bass Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Din side charles? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Jepp Hadde før, slutta, tok i bruk domenet igjen i dag. Skal starte igjen Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Sant, det er deg som er YSL/Haute ja.. Det er ikke lett å følge med når du bytter nick hele tiden. Jeg mener jeg har lest på siden din før, si ifra når siden er oppe igjen da Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Sant, det er deg som er YSL/Haute ja.. Det er ikke lett å følge med når du bytter nick hele tiden.Jeg mener jeg har lest på siden din før, si ifra når siden er oppe igjen da Oppe igjen nå, regner med daglige innlegg igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå