ole805 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei. Plutselig har jeg fått ekstremt lav fps på CS 1.6. Den ligger på rundt 10 når jeg spiller. Selve pcn har også blitt mye tregere. Spesielt når jeg kjører veldig lette ting og internettspill. Dette skjedde veldig plutselig og håper noen kan hjelpe meg. Takk på forhånd! Mvh Ole Petter Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Virus? Kjør denne. Oppdater antivirusprogrammet du bruker og scan. Så kan du trykke ctrl-alt-del og se på prosessene som kjører, hvor mye belastes cpu? Evt andre prog som kjører i bakgrunnen. Lenke til kommentar
ole805 Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Takk. Skal prøve dette Ingen program i bakrunnen som såg ut til å bruke mye av pcn.. Er ikke så veldig flink med pc, men er prosessorbruk, cpu ? Virus? Kjør denne. Oppdater antivirusprogrammet du bruker og scan. Så kan du trykke ctrl-alt-del og se på prosessene som kjører, hvor mye belastes cpu? Evt andre prog som kjører i bakgrunnen. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 cpu/ central processing unit/ prosessor gpu/ graphics processing unit/ prosessoren til skjermkort psu/ power supply unit /strømforsyningen bios / basic input-output system HDD / hard disk drive / harddisk SSD / solid-state drive / lagring på sram eller dram nb / northbridge sb / southbridge osv. Lenke til kommentar
ole805 Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 cpu/ central processing unit/ prosessorgpu/ graphics processing unit/ prosessoren til skjermkort psu/ power supply unit /strømforsyningen bios / basic input-output system HDD / hard disk drive / harddisk SSD / solid-state drive / lagring på sram eller dram nb / northbridge sb / southbridge osv. Hadde ikke noe virus, og fortsatt lav FPS.. og lagging ved bruk av internett Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Trykk kontroll alt del og prosesser Printscreen, lim inn i paint og post her. Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ville anbefalt deg og slette den gammle drivern din, restarta, eventuelt tatt en register clearner med et program som heter cclearner, for så å laste ned den siste drivern for dit kort og installere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå