lost^ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Det hele begynte for 2 uker siden. Når jeg logget meg på msn, så fikk jeg melding at jeg var pålogget på to steder samtidig. Fra min pc og nettsiden mann.msn.no. Jeg har aldri vært innpå den siden en gang. Jeg har to hotmail kontoer. Nå når jeg prøver å logge meg inn på hotmail eller msn, så får jeg melding om at jeg har prøvd å logge meg på for mange ganger og kontoen, og at den er midlertidig sperret. Jeg har også prøvd å tilbakestilt passordet, men får samme resultat på begge kontoene. Hva kan dette ha seg? JA JEG HAR KONTROLLERT OM TJENESTEN ER TILGJENGELIG *EDIT: Har rensket pc'n med Avast, spybot, adaware og microtrend housecall. Intet funn* Endret 24. september 2009 av lost^ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sjekket om du har virus som keylogger på PC-en din? Lenke til kommentar
lost^ Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Sjekket om du har virus som keylogger på PC-en din? Seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå