Mr Wonderful Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Chelsea 4-2 Liverpool | Anelka,Drogba x2,Lampard | Torres,Gerrard | Man. United 3-1 Sunderland | Rooney,Berbatov,Giggs | Bent | Arsenal 3-1 Blackburn | V.Persie,Fabregas,Arshavin | Roberts | Aston Villa 2-2 Man City | Agbonlahor,Milner | Tevez,Ireland | Inter 3-1 Udinese | Etoo,Maicon,Sneijder | Antonio Di Natale | Palermo 2-1 Juventus | Fabrizio,Liverani | Trezeguet | Barcelona 4-2 Almeria | Ibrahimovic,Messi x2,Pedro | José Ortiz,Rodríguez | Sevilla 2-5 Real Madrid | Fabiano,Kanouté | Ronaldo x2,Benzema,Kaka, Raul | Bayern München 2-0 Köln | Ribery,Robben | Fenerbahçe 3-2 Gençlerbirliği | Alex,Emre,Semih | Kahe,Pektemek | Endret 3. oktober 2009 av germaner123 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Inter - Udinese 2-1 1x Sneijder 1x Milito 1x Di Natale Surt å glippe med en målscorer, men er veldig fornøyd med denne Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Gadd ikke poste denne runden. Ellers hadde det blitt altfor kjedelig i toppen. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Gadd ikke poste denne runden. Ellers hadde det blitt altfor kjedelig i toppen. :O Du kunne jo skrive 0-0 på alle:) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, da hadde jeg blitt stemplet som feig. Så lot være å poste. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, da hadde jeg blitt stemplet som feig. Så lot være å poste. Ok:P Vet du hvorfor ikke så mange som gidder å være med? Hadde vert mye kjekkere med rundt 10-15 og mer spennende Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vet du hvorfor ikke så mange som gidder å være med? Hadde vert mye kjekkere med rundt 10-15 og mer spennende 1. Spillet er for komplisert. 2. Det tar faktisk tid å tippe resultater i denne tråden. Man må tippe resultat og målscorere, det kan fort ta opp til 10 minutter. 3. Ikke alle (inkludert meg) har hørt om lag som Gençlerbirliği. Derfor er det litt vanskelig å tippe hva de får til mot Fenerbahce. 4. Og hvis man ikke har hørt om laget, så er det veldig vanskelig å vite hvem som faktisk spiller der. Hvordan skal man greie å tippe målscorer(e) da? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Vet du hvorfor ikke så mange som gidder å være med? Hadde vert mye kjekkere med rundt 10-15 og mer spennende 1. Spillet er for komplisert. 2. Det tar faktisk tid å tippe resultater i denne tråden. Man må tippe resultat og målscorere, det kan fort ta opp til 10 minutter. 3. Ikke alle (inkludert meg) har hørt om lag som Gençlerbirliği. Derfor er det litt vanskelig å tippe hva de får til mot Fenerbahce. 4. Og hvis man ikke har hørt om laget, så er det veldig vanskelig å vite hvem som faktisk spiller der. Hvordan skal man greie å tippe målscorer(e) da? ok,så da kutter jeg det ut;) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke legg ned tråden da! Er et interessant konsept. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke legg ned tråden da! Er et interessant konsept. Neida;) Kutter ut å ta sånne kamper:p Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke legg ned tråden da! Er et interessant konsept. Neida;) Kutter ut å ta sånne kamper:p Hva sier dere til å ha rundt 15 kamper istedenfor 10 og ta en * på en kamp så dobbler du poengsummen på den kampen vil dere det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke legg ned tråden da! Er et interessant konsept. Neida;) Kutter ut å ta sånne kamper:p Hva sier dere til å ha rundt 15 kamper istedenfor 10 og ta en * på en kamp så dobbler du poengsummen på den kampen vil dere det? et fett for meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Synes det holder med 10 jeg. Kommer jo til å ta ekstra mye tid med 15 kamper, både for deg (som må rette alt), og for oss. Men kjør på med * likevel. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jaja,ok da tar 10 kamper og * med;) Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Arsenal 3-1 Blackburn | V.Persie,Fabregas,Arshavin | Roberts | Jippi Alle på Arsenal jeg skrev har scoret:) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Arsenal 3-1 Blackburn | V.Persie,Fabregas,Arshavin | Roberts | Jippi Alle på Arsenal jeg skrev har scoret:) Fortsatt feil på resultatet da Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Arsenal 3-1 Blackburn | V.Persie,Fabregas,Arshavin | Roberts | Jippi Alle på Arsenal jeg skrev har scoret:) Fortsatt feil på resultatet da Blås i det da vell,bare 2 poeng:) Får mere av å gjette riktig scorer:) 6-2:o Endret 4. oktober 2009 av germaner123 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Arsenal 3-1 Blackburn | V.Persie,Fabregas,Arshavin | Roberts | Jippi Alle på Arsenal jeg skrev har scoret:) Fortsatt feil på resultatet da Blås i det da vell,bare 2 poeng:) Får mere av å gjette riktig scorer:) Traff med begge mine også Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Snart burde noen på Chelsea eller Liverpool skore:( Woohoo Anelka <3 Endret 4. oktober 2009 av germaner123 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 jeg blir med neste runde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå