Gå til innhold

Anmeldelse: Need for Speed: Shift (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, ut i fra videoer jeg har sett, så ser det veldig arcade-aktig ut. Med mindre de bruker noe driving-aids / Arcade-mode av noe slag, så sitter bilen aaaaalt for godt på veien.

Fartsfølelsen så derimot helt rå ut :wow:

Du kan selv velge hvilken grad av driving-aids du ønsker å bruke, og om skademodellen bare skal være synlig eller påvirke bilens egenskaper.

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte noen runder med G25 i går, og jeg vet ikke hva det er.. men jeg forstår ikke finkontroll justeringene. Selv om jeg slår av sving og gass/brems assistering og stiller dødsoner til 0% så må jeg nesten vri rattet rundt for å få bevegelse på rattet på skjermen. Det samme med gass og bremsepedalen, de reagerer kun siste tredjedelen av vandringen.

 

Finnes det noen hjelpetekst til controll instillingene til Shift? Jeg tester med demoen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Skulle vært; "Nei, dra meg nå baklengs inn i girkassa!"

 

 

Heller "Dra meg nå Sidelengs inn i girkassa" :p

 

Jeg forsøkte noen runder med G25 i går, og jeg vet ikke hva det er.. men jeg forstår ikke finkontroll justeringene. Selv om jeg slår av sving og gass/brems assistering og stiller dødsoner til 0% så må jeg nesten vri rattet rundt for å få bevegelse på rattet på skjermen. Det samme med gass og bremsepedalen, de reagerer kun siste tredjedelen av vandringen.

 

Finnes det noen hjelpetekst til controll instillingene til Shift? Jeg tester med demoen.

 

 

Å?

Prøvde akuratt SHIFT demoen med min G25 helt uten problemer. Stilte ikke på noe settings bare på alt på vanskeligst og tut og kjør. Clutch og alt fungerer, ratte svinger osv. ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har dette spillet, og jeg må si det er ganske bra. Men en ting jeg er misfornøyd med er at

nye baner blir åpnet hele tiden!

Det er veldig vanskelig å sitte å spille de laveste rangerte løpene når du vet du kan spille

de "beste" løpene!

Dette irriterer meg, nå har jeg ikke noe system, det er bare en bane der og sju baner der og og der som jeg ikke har spillt.

Dessuten må jeg si jeg syns menysystemet der du velger løp er ganske dårlig

 

*

 

Jeg syns Need For Speed hadde vært perfekt hvis du kjørte rundt i en STOR by, med politi osv, men at alle løpene fåregikk på bane, så du måtte kjøre og komme deg til forskjellige baner rundt i byen, og kjøre løp.

DET hadde vært kult :dribble::w00t:

:tease:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...