Gå til innhold

Anmeldelse: Need for Speed: Shift (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syns bare grafikken ser syk ut jeg.. når jeg så det på forsiden til dagbladet trudde jeg det var snakk om en ekte bil før jeg leste overskriften..

kansje jeg gir NFS en sjangs igjenn... savner den gode følelsen jeg hadde når jeg spilte NFS Hot Pursuit (det første) og road challange...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Du kan, men det er ikke nødvendig.

Men clutch'en virker ?

Dvs. trykke inn clutch for bedre feste i svinger, mildere pådrag, slippe clutch ved høyt turtall i starten etc.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Digg spill med digg grafikk. Det jeg savner er egentlig også mer landskap kjøring, hater spill som kun foregår på lukkede baner. Drømmespillet hadde vell vært graffiken og kjørefølsen fra dette spillet sammen med enten Underground og Most Wanted.

Lenke til kommentar

Det som gjør NFS spillene kule er jo det usaklige grepet i svingene og "lekenheten" med bilene og den håpløse fartsfølelsen.

Digger NFS Underground 1 og 2 samt carbon 2 pga masse frihet og helt uvirkelig handling. Bare lek og moro, ikke noe fartstilpasning og anbefalte kurver i svingene. På med alt som er av trim så tut og kjør:D

Lenke til kommentar
Det som gjør NFS spillene kule er jo det usaklige grepet i svingene og "lekenheten" med bilene og den håpløse fartsfølelsen.

Digger NFS Underground 1 og 2 samt carbon 2 pga masse frihet og helt uvirkelig handling. Bare lek og moro, ikke noe fartstilpasning og anbefalte kurver i svingene. På med alt som er av trim så tut og kjør:D

Der har du det! Need for speed skilte seg ut, nå er det bare en del av Formel 1 gjengen.

Lenke til kommentar
Digg spill med digg grafikk. Det jeg savner er egentlig også mer landskap kjøring, hater spill som kun foregår på lukkede baner. Drømmespillet hadde vell vært graffiken og kjørefølsen fra dette spillet sammen med enten Underground og Most Wanted.

Enig. Kort sagt, en ny spirituell utgave av NFS 1 Road and track. Den hadde realistisk kjøring(for sin tid) bra grafikk(for sin tid) og landevei med trafikk og politi.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...