Gjest Guest_123456789_* Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 har ganske vondt i ryggen,trur jeg har trent ryggen feil og har nå vond ti nedre og lott oppover. hva bør je gjøre? kan noen gi meg noen gode råd hvordan jeg skal få vekk smertene? håper på raske råd og svar! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det snakk om langvarige smerter så tror jeg du bør kontakte lege uansett. Ellers kan du jo prøve noen utstrekkningsøvelser for ryggen, som man bør gjøre etter hver trening. Eller ta en smertestillende. Dog er ikke smertestillende en spesielt langtsiktig løsning, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 vet du om noen gode øvelser jeg kunne tatt? Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dude, du må finne ut årsaken til ryggproblemene, altså ta det ved roten. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 grunnen er nok at jeg har trent feil med ryggen,men tenkte jeg skulle kvile ryggen noen uker,å ikke trene. eller hva tror du? Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du kan nok fortsette å trene, så lenge du gjør øvelsene RIKTIG. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 var hos legen i dag,sa at jeg burde kutte ut vekt treningen noen ukers tid å begynne på en voltaren kur. og kanskje ta i bruk noe tøying,men er det noen som vet noen gode tøye øvelser? takker for svar;) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 som selfølgelig ikke er skadelige eller kreve veldig mye av ryggen, men som selfølgelig er rygg- tøyinger? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 ....,men er det noen som vet noen gode tøye øvelser?takker for svar;) Finn noe å henge etter, ellers er det generelt bra for ryggen å gå i marka dvs ulendt terrreng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå