ettern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei, Jeg har fått en oppgave som går ut på følgende: "Si at man har vært inne på en webside en dag og lagt inn eller endret informasjon. Noen timer senere går du inn på samme websiden og ser at oppdateringen du gjorde før på dagen ikke har blitt oppdatert. Hva kan dette skyldes, og hvordan kan du fikse det?" På forhånd takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har du fått i oppgave å få andre til å løse oppgaven din? Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hei, Jeg har fått en oppgave som går ut på følgende: "Si at man har vært inne på en webside en dag og lagt inn eller endret informasjon. Noen timer senere går du inn på samme websiden og ser at oppdateringen du gjorde før på dagen ikke har blitt oppdatert. Hva kan dette skyldes, og hvordan kan du fikse det?" På forhånd takk Tja. Feil under opplasting av filer? Eller oppdatert feil filer? En nettside kan være en speiling av informasjon som egentlig ligger et annet sted enn de filene som vises på nettet. Oppdaterer du direkte vil oppdateringen forsvinne når automatisk oppdatering fra baksystemene kjøres. Vet at slike speilingsløsninger finnes, for Visma tilbyr dette for å få ned responstid på tyngre nettsider. Edit: Du står opp av sengen din og titter ut av vinduet. Alle vinduene i huset ditt vender mot syd. Plutselig går det en bjørn forbi. Hvilken farge har bjørnen? Endret 24. september 2009 av mistercartman Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Par ting jeg kommer på. - Feil under oppalsting av filer. - php eller lignende med cache. - Cache i browseren. OT: Tror den bjørnen har svart hud jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå