gthaman Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei, er på jakt etter et nytt kabinett, da min gamle traver Antec 900 begynner å bli litt i minste laget. Har nå bestilt meg ny strømforskyning, corsair hx1000, og da jeg vet denne er litt stor ønsker jeg å bytte hele saken. Har i dag 2x285gtx kort, og kjøper nok etterhvert et til, så kabinettet må ha plass til 3-way sli. Har kikket mye på Cooler Master HAF 932, som virker relativt perfekt - mye plass, god kjøling, lett å skjule kabler, og klarer 3xsli. Har forøvrig GigaByte X58 UD5 hovedkort, så den 3. pci-e porten er helt på kanten av kortet, og dermed vil et dualslot kort gå litt lenger ned enn vanlig - dette må ikke krasje med psu. Jeg ønsker poster fra folk som har kabinettet, evt tilsvarende gode kabinett med god plass, og praktiske løsninger på harddisker etc. Liker løsningen på HAF svært godt, med å skyve dem inn fra siden. Eneste minuset jeg finner er ikke utagbar hk-plate, + rød led i front. Liker ikke leds... Prisen er vel også god, men er det noe i samme prisklasse (1300kr) som er vel så bra? På forhånd takk Lenke til kommentar
gotdotnet Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hei, er på jakt etter et nytt kabinett, da min gamle traver Antec 900 begynner å bli litt i minste laget. Har nå bestilt meg ny strømforskyning, corsair hx1000, og da jeg vet denne er litt stor ønsker jeg å bytte hele saken. Har i dag 2x285gtx kort, og kjøper nok etterhvert et til, så kabinettet må ha plass til 3-way sli. Har kikket mye på Cooler Master HAF 932, som virker relativt perfekt - mye plass, god kjøling, lett å skjule kabler, og klarer 3xsli. Har forøvrig GigaByte X58 UD5 hovedkort, så den 3. pci-e porten er helt på kanten av kortet, og dermed vil et dualslot kort gå litt lenger ned enn vanlig - dette må ikke krasje med psu. Jeg ønsker poster fra folk som har kabinettet, evt tilsvarende gode kabinett med god plass, og praktiske løsninger på harddisker etc. Liker løsningen på HAF svært godt, med å skyve dem inn fra siden. Eneste minuset jeg finner er ikke utagbar hk-plate, + rød led i front. Liker ikke leds... Prisen er vel også god, men er det noe i samme prisklasse (1300kr) som er vel så bra? På forhånd takk Lian Li skal ha lansert et fulltower med utagbar hk-plate, kanskje det kan være noe for deg. Jeg har et Lian Li fulltower og det er masse plass inne i det. Kabinettet har ingen leds i fronten. Lenke til kommentar
Evju Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ta en titt på Kompletts superweekend. Vurderer selv å kjøpe CoolerMaster Stacker 832 til halv pris selv. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Kjøpte HAF 932 i helgen, og er utrolig fornøyd. God plass å bygge i, alt er supert Om jeg kjøper et 3. 285 flytter jeg bare psu til toppen av kabinettet - kanon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå