Crystina Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ja, nå for tiden har jeg lagt storplaner og jeg trenger nettopp DIN hjelp for å utvikle. Har nylig tatt i bruk et webhotell fra proisp.no (anbefales!). Den nåværende websiden er www.mmorpg-norge.net, men om du prøver å trykke deg innpå, så står det ikke så mye annet enn som at siden er nede for vedlikehold. Hva er MMORPG-norge? Jo, du har vel sikkert hørt ordet MMORPG før? Massive(ly) Multiplayer Online Role-Playing Game (Alt fra Runescape til CS til WoW) Mine planer er å utvikle en norsk webside basert på akkurat dette - ved hjelp av publiseringsløsningen Joomla. Jeg er avhengig av deres hjelp for å kunne utvikle dette nettstedet, for å gjøre det populært - for å få fram budskapet tydelig for nettsidens besøkende. Hovedbudskapet er selvfølgelig spill - dele den ferskeste informasjonen om de ferskeste spillene, og publisere anmeldelser for å få fram interessen til folk, noe som gir de lyst til å prøve noe nytt i spilleverdenen, og få mer erfaring innen et interessefelt. Dette er selvfølgelig ikke alt. Vi skal ha mer av det gode som interesser felleskapet, bl.a forums, mulighet for å få belønninger for gode artikler ++ (da mener jeg kanskje medaljer eller poeng, jeg vet det finnes Joomla-moduler for det en eller annen plass. For at dette skal bli noe kan jeg ikke utvikle siden alene, fordi jeg mangler erfaring i noen felt. Jeg kan vel fortelle litt om min erfaring, som er hosting og webutvikling. For å være spesifikk innen mine felt, så er det HTML, XML, CSS, noe serverscripting (PHP og noe mer), noe browserscripting (JavaScript). Har også en del erfaring med bilderedigering og videoredigering. Nå trenger jeg et team som er mer spesialisert innenfor disse feltene; - Bilderedigering (som f.eks bruk av Photoshop, Illustrator eller annet program som er godt egnet for gode headere, logoer og layouts). - Alt fra HTML til XML, browserscripting (Javascript, HTML DOM, DHTML, VBScript, AJAX, E4X, WMLScript), serverscripting (SQL, ASP, ADO, PHP, ASP.NET). Selvfølgelig forventer vi ikke at du kan alt dette, men så lenge du kan det som skal til for å vise en websides innhold er det nok helt ok, men det er et stort pluss om du kan noe mer enn bare det. - Profesjonell bruk av programvare (Dreamweaver, Flash ++) - Joomla. Ja, jeg kan ikke akkurat si at jeg er en profesjonell bruker av Joomla, men jeg kan det såpass mye at det funker. Men om du kan det meste om Joomla så er det toppers! Da mener jeg også oppsetning av moduler ++. - MMORPG ekspert. Kan du det meste om dagens dataspill? Er du oppdatert og interesserer deg for dette? Vel, da trenger vi deg også! - Alt-mulig-mann. Om du kan det meste som beskrivd ovenfor, så trenger vi deg også! Du trenger ikke MMORPG erfaring om du ikke er MMORPG ekspert (det sier seg selv). Vi kommer ikke til å tvinge deg til å spille World of Warcraft 14 timer i døgnet og be deg skrive en artikkel om det du lærte iløpet av alle de timene. Vi ønsker at du vil være med å utvikle nettstedet med dine egenskaper! Ta egenskapene dine i skikkelig bruk, for nå har du sjangsen. Nå har dere muligheten for å søke om å bli ett av teamet hos mmorpg-norge.net. Send en mail til [email protected], hvor du vedlegger og fyller ut dette skjemaet (det er flott om dere viser meg noe dere har laget før): - Alder? - Student? Jobb? Arbeidsløs? Tidligere utdannelse? - Hvorfor ønsker du å være med i ledelsen til MMORPG-norge.net? - Hva er din spesialitet innenfor de feltene som var nevnt i innlegget? - Har du noen gang vært med på noe lignende? - Hvor mye tid tilbringer du på dataen i uken, sånn ca i gjennomsnitt? - Fra en skala til 1-10, hvor kreativ mener du at du er? Etter dere har fylt ut skjemaet og sendt det, så er det bare å vente på et svar. Det vil komme iløpet av 24 timer. Du vil få tydligere med informasjon om din søknad blir godkjent, hvordan vi skal kommunisere og hvordan det skal foregå (planlegging). Om du lurer på noe mer, så er du hjertelig velkommen til å stille spørsmål, helst via mail ([email protected]). Jeg håper noen er entusiastisk og gidder å være med på dette! Det hadde vært flott. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 No offence, men dette ser ut som snikreklamering. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Holder med en tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14406761 MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg