stoolman Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg lager endel animasjoner ol. i 3d studio max, og størrelsen på disse har nå vokst til DVD nivå.. Har kjøpt meg en NEC 1000A 2,4x DVD brenner, men trenger råd ang. hvilke prgram man kan benytte til å lage menyer på DVD. Selger mange av animasjonene mine, derfor vil det virke mer profft med menyer for helhetsopplevelsen til kundene mine. Som dere sikkert allerede har forstått er jeg ganske fersk når det gjelder dette... Hadde vært überbra om noen kunne gitt meg et hint eller to... Alle svar mottas med takk!!!! Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Sonic lager et utmerket program til dette som heter: DVDIT. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Guider og forslag til programvare finner du på www.doom9.org og www.dvdrhelp.com Lenke til kommentar
gustav Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 DVD workshop og DVD movie factory - begge fra Ulead, er gode programmer til en rimelig penge. Workshop er litt mer profft, og koster dermed litt mer, men du kan laste ned trials fra www.ulead.com I dette http://www.dvdrhelp.com/forum/viewforum.php?f=30 forumet har jeg hentet mange tips og triks. Lykke til!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå