bergheim92 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei! Jeg tenkte å ta med meg noen liter sprit fra utlandet. Er det stor sjanse for å bli tatt? Hvordan blir man tatt? Blir koffertene gjennomlyst på flyplassen og så ser de at man har drikkevarer? Er 17 år, så må vurdere mengden. Litt kjipt å komme hjem tomhendt og med bøter. Takker for svar. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Spørs hvordan du reiser da ... Når vi har vært på tur i seilbåten, har vi stort sett lastet skuta med saltmat; søtmat; penger og gull - men på en flyplass er det faktisk en reell sjanse for å bli stoppet. Ikke noen voldsomme forelegg du får for å ta med for mye (du finner oversikter på internett) - men jeg vet ikke hvordan det blir for deg som er under 18 år. Endret 24. september 2009 av Billy-the-kid Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 det er forbudt i henhold til norsk lov å ta med alkoholholdige varer med mer enn 22% alkohol så lenge du er under 20. diskusjon rundt hvordan en kan omgå dette er i strid med norsk lov og vil bli slettet omgående fra denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå