Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei! Farmor er på jakt etter ny mobil, og har ikke så mange kriterier. Alt hu vil er at den skal ha store, gode taster og at det skal være en Nokia. Om skjermen er god, er nok dette også et pluss. Hennes tidligere mobil er en 3410 og hu klarer ikke bruke den, så hu ville ha en ny og enklere. Hu bruker den bare til å ringe med, og å sende meldinger med, når hu husker hvordan hu gjør det. Så ... Har noen noen tips? .sjur "Datasmurf" Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351526 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tok en søk på prisguide og fant Doro telefonene. Vurderer å kjøpe en av disse til min egen mestemor/bestefar til jul Ser helt greie ut, og veldig brukervennlige. -x- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Hmm, interessante de Doroene, men hu sa hu spesifikt ville ha Nokia, for det er hu vant med Hu liker ikke forandringer ^^ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Doro er ikke et dårlig valg! Kjøp en da vel, og hvis hun hvor grei den er i bruk! Lenke til kommentar
program Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det går ikke ann å IKKE finne frem på en Doro! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hun endte med en Nokia 2760, uten å spørre meg eller noe. Bare plutselig fortalte hu at nå hadde hu vært på Elkjøp og bestilt ny telefon. Ja ja, jeg er bare glad hu ditcha den tidligere planen sin om å gå for en som min (Nokia 5800 XM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå