fersk Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Når jeg overfører video opptaket fra min Sony DCR PC101E til Pcen. Blir film hakkete. Bruker Pixela Image mixer ver.1.0 for Sony til å overføre. Hvorfor, hva gjør jeg galt. Hilsen fersking på området. Lenke til kommentar
klatt Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hvilken datamaskin har du? (MHz, ram, harddisk, osv.. Skjermen har også en del å si) :-? Hadde et liknende problem med mitt kamera Sony DCR-PC120E kamera... Men Fixa d Lenke til kommentar
fersk Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Har en Pentium 4 2,8 G med 512Ram. Harddisk er 2 x120G. Skjermen er også ny, en 19" Fujitsu siemens C900. Overfører filmen via USB 2 kontakt. Kan løsningen være og bruke firewire isteden. Lenke til kommentar
klatt Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 He he, vi har helt lik maskin Joa, problemet ditt ligger i skjermen. Jeg er ikke helt sikker på hva som gjør det, men hvis du prøver filmen du har laget på en annen datamaskin, så fungerer den uten problemer. Det samme på TVen. Hvis du bruker den digitale kabelen fra PCen til skjermen, kan du jo alltids prøve og bytte til analog (vet ikke helt om det virker). Det har et eller annet med "Deinterlacing" og gjøre. Dette kan du finne mer ut om på http://www.100fps.com Lykke til videre Lenke til kommentar
fersk Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Hei Hydro arbeider???????? Takker for hjelpen, skal prøve opptakene på en annen PC. Hilsen litt mindre fersk. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det blir ikke god kvalitet på videofilm hvis du overfører med USB. Du må bruke firewirekabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå